free download 78 travel guides written by experts

DON Men’s Fashion Corner, cea mai cool destinatie de shopping pentru barbati

Stilul vestimentar bine definit face o impresie buna intotdeauna, indiferent de ocazie. Fie ca este vorba de stilul Casual Chic, Modern sau Elegant, tinuta masculina trebuie sa fie impecabila in orice context pentru a crea o imagine de impact.

Prin articole vestimentare impecabile si accesorii bine definite, DON vine in intampinarea nevoilor actuale ale barbatilor, aflati intr-o permanenta cautarea a unei amprente personale. Astfel, prin conceptul fashion „Affordable Style. Easy Shopping”, DON sustine ideea ca o tinuta vestimentara masculina impecabila poate fi obtinuta cu costuri accesibile si… imaginatie.

Fie ca este vorba despre camasi, sacouri, pantaloni, tricouri, papioane, batiste sau trench-uri, articolele DON inseamna calitate, actualitate, fashion, stil si preturi accesibile. Am ales aceasta combinatie de factori tocmai pentru a permite fiecarui barbat in parte sa isi construiasca propriul stil vestimentar, de calitate, in concordanta cu trend-urile internationale, totul cu costuri accesibile.

Suntem alaturi de clientii nostri la alegerea fiecarei tinute vestimentare, fie prin consiliere directa in showroom-ul nostru, prin propunerile de combinatii vestimentare pe care le actualizam permanent pentru site-ul www.don-men.com, fie prin serviciile de comanda online si update-uri constante pe blog.

Timpul este o resursa pretioasa. Asa incat, noi credem ca este important sa optimizam timpul clientilor nostri dedicat sesiunilor de shopping. In acest sens am creat o platforma online

prin care clientii isi pot comanda singuri produsele preferate, iar noi ne ocupam de livrare. In plus, oferim serviciul „Try & Buy”, special pentru clientii din Bucuresti, pentru a fi siguri de marimea si culoarea potrivita pentru hainele alese. Astfel, oferim clientilor posibilitatea de a alege pana la trei produse pe care le livram prin serviciul „Try & Buy”, contra cost.

DON este un nume fresh, fondat in 2013, in Bucuresti, pe baza experientei de peste 15 ani a oamenilor din spatele brandului, in productia si comercializarea articolelor vestimentare pentru barbati.

DON inseamna articole vestimentare masculine si accesorii de calitate, materiale naturale, confortabile si accesibile, dispuse intr-un showroom elegant si primitor. Brandul inglobeaza o gama larga de produse de la tinute casual chic, moderne, pana la articole din denim, elegante sau accesorii lifestyle si incaltaminte.

Barbatul DON este preocupat de tinuta sa, de calitatea articolelor vestimentare pe care le poarta, isi asuma conceptul de lifestyle, acorda timp hobby-urilor sale si o importanta deosebita confortului si unui stil impecabil.

DON merge pe un stil aparte si accesibilitate. Acestea credem noi ca sunt caracteristicile ce ne diferentiaza pe piata. Ne dorim sa construim din DON un brand asociat cu industria fashion & lifestyle din Romania, avand la ca argumente calitatea, stilul, pretul si actualitatea continutului pe site-ul www.don-men.com.

DON mizeaza pe motto-ul „Style You Can Afford!”, ce reprezinta stil si accesibilitate. Astfel, ne asociem cu barbati fashion, cu un simt estetic rafinat si atentie la detalii, obisnuiti cu confortul si in permanenta cautarea a unui stil propriu definitoriu. Venim in intampinarea

acestor criterii oferind produsele si serviciile potrivite, astfel incat clientii nostri sa se simta confortabil si sa arate bine, cu costuri accesibile.

Principalele parteneriate pe care le-am onorat pana in prezent sunt cu postul TV Kanal D pentru emisiunea „KidSING”, Euforia TV pentru show-ul „Iubeste-te asa cum esti” si Galeriile Artmark pentru proiectul „ART SAFARI”.

Cu alte cuvinte, vedem DON ca „O combinatie perfecta de atitudine si stil, obtinuta fara efort. Tinutele noastre sunt destinate barbatilor care nu urmeaza trend-urile, ci le creaza. Deoarece stilul este fara varsta si de ACUM accesibil”, Raluca Luca, Managing Partner DON.

Bucuresti, 09.05.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *