Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DOMO accelereaza dezvoltarea regionala!

In condiţiile unei pieţe în stagnare în România, DOMO accelereazã dezvoltarea regionalã, deschizând cel de-al treilea magazin de electronice, electrocasnice şi IT&C în Bulgaria. Dupã primul magazin deschis în martie la Plovdiv, în aceastã lunã s-au deschis alte 2 magazine la Sofia şi la Haskovo. Pânã la sf­ârşitul lunii august alte douã magazine DOMO (Russe şi Varna) vor satisface nevoile pieţei bulgãreşti. DOMO a fost primul retailer din categoria sa care a fãcut acest pas important, dezvoltându-se peste graniţele ţãrii şi transformându-se într-un brand multinaţional.

Cele 3 magazine din ţara vecinã (Plovdiv, Sofia, Haskovo) oferã condiţiile unui retail modern, într-o piaţã aflatã în curs de dezvoltare, dar avidã de servicii si produse de calitate. Magazinele DOMO sunt poziţionate în proximitatea celor mai mari cartiere din oraş şi oferã o experienţã de cumpãrare unicã pe piaţa bulgãreascã.

“Suntem mulţumiţi de evoluţia DOMO în Bulgaria. Prima etapa este de a ne impune în mintea consumatorilor ca soluţia la îndemânã şi de încredere, atunci când doresc sã cumpere electronice, electrocasnice sau produse IT&C. Spre deosebire de România, în Bulgaria, piaţa de acest gen are un alt grad de saturare. Din punct de vedere al creditelor de consum, piaţa este comparabilã cu România anului 2003. Interesul este mare pentru ceea ce are DOMO de oferit şi acest lucru se observã cu uşurinţã în numãrul clienţilor care ne trec zilnic pragul. Cu toate acestea, ne lovim de dificultãţi referitoare la nivelul de preţ şi de gross margin, semnificativ mai reduse decât în România. Însã prin gama de produse comercializatã, prin preţurile adaptate pieţei locale, prin servicii şi prin atmosfera din magazine, DOMO construieşte şi în Bulgaria o relaţie de încredere cu consumatorul final”, declarã Lorand Szarvadi, CEO DOMO.

DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT&C , cu o reţea naţionalã formatã din 105 magazine ce însumeazã cca 40.000 de metri pãtraţi şi peste 1050 angajaţi.  DOMO Bulgaria  va avea la sfârşitul lunii august 5 magazine, cu o suprafata totala de 2400 mp şi 130 angajaţi.

Bucuresti, 20.07.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.