Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Discovery și Eurosport anunţă strategia editorială înainte de Jocurile Olimpice de la PyeongChang 2018

Eurosport - Jocurile Olimpice logo
  • „O perspectivă unică pentru fani” – transmitem fiecare moment, din toate perspectivele, conectând toţi fanii sportului
  • Primele Jocuri Olimpice acoperite digital în toată Europa
  • Strategie editorială care oferă o „Experiența Completă a Jocurilor Olimpice” pe toate ecranele

Discovery Communications și Eurosport marchează intrarea în ultimul an rămas până la startul Jocurilor Olimpice PyeongChang 2018 prin lansarea strategiei editoriale multi-screen ce va fi implementată în perioada pre-olimpică dar și pe parcursul Jocurilor Olimpice de Iarnă. Pe toate ecranele și prin toate serviciile, Eurosport se angajează să ofere o „experiență completă a Jocurilor Olimpice”, transmițând fiecare moment, din fiecare unghi, conectând pe oricine.

Eurosport - Jocurile Olimpice logo

Discovery va oferi Jocurile Olimpice unui public mai numeros transmițând pe mai multe ecrane ca niciodată, beneficiind de experiența Eurosport în transmisiuni sportive tot timpul anului. Transmisiunile vor ajunge la fani prin intermediul canalelor pay-TV Eurosport și a platformelor digitale în 50 de teritorii. În plus, canalele libere la retransmisie, precum cele din Suedia (printre care Kanal5), Norvegia (printre care TV Norge) și Germania (Eurosport 1 și DMAX) vor fi în exclusivitate „Gazdele Jocurilor Olimpice”, iar fiecare moment din competiție va furnizat de Eurosport.

De la Jocurile Olimpice de Iarnă, Eurosport va transmite mai mult de 100 de competiții în direct și la cerere, oferind acces la transmisiuni de pe orice dispozitiv, la orice oră. Astfel, Olimpiada PyeongChang 2018 va deveni cea mai digitalizată ediție a Jocurilor Olimpice în Europa. Fiecare moment al competițiilor va fi difuzat către telespectatori, iar platformele digitale deținute de Discovery (printre care Eurosport.com) și cele de social media vor oferi o interacțiuni și mai mare publicului.

JB Perrette, Președinte și CEO Discovery Networks International, a declarat: „Obiectivul nostru este de a redefini experienţa de vizionare a Jocurilor Olimpice și de a genera un nivel mai ridicat de interacţiune cu fanii sportului din Europa. Discovery împărtășește multe dintre valorile Jocurilor Olimpice, de aceea suntem încântați că putem prezenta aceste povești captivante despre ambiția umană, despre sacrificiu și succes.

Discovery și Eurosport continuă să inoveze creând pentru fani <> din care să urmărească Jocurile Olimpice, difuzând fiecare moment al competiției, din fiecare unghi și conectând pe oricine la eveniment.

Am demarat în forță pregătirile pentru Jocurilor Olimpice de iarnă de la PyeongChang, cu un an înainte de începerea evenimentului, bazându-ne pe experiența noastră și pe colaborarea cu cei mai buni parteneri din Europa, care împărtășesc viziunea noastră.”

EUROSPORT / 2017 01 : PYEONGCHANG D-1YEAR (Vers. PanEuro) from EUROSPORT /ON-AIR DESIGN & PROMO on Vimeo.

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: „Vom oferi fanilor ceva cu adevărat diferit, șansa de a urmări fiecare erou local, fiecare sport și fiecare moment al competiției care e relevant pentru ei. Suntem încântați să dezvăluim acum strategia editorială care va face toate acestea posibile și care ne va permite să transformăm Olimpiada de la PyeongChang 2018 în prima ediție digitală a Jocurilor Olimpice în Europa.

Este esențial pentru noi să transmitem fiecare moment al competiției olimpice, având în vedere așteptările fanilor dar și tradiția transmisiunilor de sport în direct la Eurosport. O dovadă a ambițiilor noastre este faptul că vom merge mai departe decât a făcut-o oricare dintre precedenții deținători ai drepturilor, prin acces exclusiv la fața locului și o strategie construită pe principiile de bază: în direct, inovaţie, latura umană și atmosferă.”

Strategia Editorială Multi-Screen: Prezentarea poveștilor olimpicilor, de-a lungul întregului sezon

În perioada premergătoare și pe parcursul Jocurilor Olimpice, programele Eurosport dedicate sporturilor olimpice aduce fanilor numeroase poveșt, bazându-se pe principiile de bază:
În direct: Acoperire media de neegalat, transmițând fiecare moment al competiției olimpice și cele mai importante competiții ale sporturilor olimpice în decursul întregului sezon.
Inovație: Cu ajutorul tehnologiilor de ultimă oră, precum Realitatea Virtuală (VR) și imagini prelucrate computerizat, ne dorim atragerea publicului tânăr.
Latura umană: Un nou fir narativ pentru poveștile marilor personalități și implicarea unor experți care să aducă fanii mai aproape de favoriții lor și de anturajul acestora.
Atmosfera: PyeongChang este o destinație nouă pentru o parte dintre fanii sportului, programe dedicate vor prezenta diverse aspecte ale culturii sud-coreene.

Anunțul a fost făcut la startul Campionatelor Mondiale de Schi Alpin FIS, pe care Eurosport le transmite pentru fanii din întreaga Europă. Campionatele Mondiale sunt cel mai recent episod din serialul poveștilor Eurosport despre sporturile olimpice, prin care se urmărește fiecare pas al „călătoriei” sportivilor pe drumul către Jocurile Olimpice PyeongChang 2018.

Jocurile Olimpice de Iarnă PyeongChang 2018 vor fi primele transmise de Eurosport în calitate de nouă „Gazdă a Jocurilor Olimpice” în Europa. Discovery Communications deține drepturile multimedia exclusive pentru 50 de țări și teritorii din Europa pentru edițiile Jocurilor Olimpice din 2018 până în 2024, conform anunțului public făcut de Comitetul Internațional Olimpic în iunie 2015.

Save

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.