Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Livrările BMW Group înregistrează cel mai bun început de an din istorie

Livrările BMW Group înregistrează cel mai bun început de an din istorie

163.288 de automobile livrate în lumea întreagă, +6,8% ● Vânzările BMW cresc cu 7,2% şi totalizează 143.553 de automobile ● Livrările MINI sunt mai mari cu 3,7% şi ajung la 19.563 de maşini ● Modelele BMW electrificate şi-au dublat vânzările în ianuarie Creştere a livrărilor în toate regiunile mapamondului

Bucureşti/München. După cel de-al şaselea an-record consecutiv, livrările BMW Group au înregistrat cel mai bun început de an din istorie, cu date pentru luna ianuarie ce dovedesc creşteri pentru toate regiunile lumii. Prin cele trei mărci premium ale sale – BMW, MINI şi Rolls-Royce -, BMW Group a livrat, la nivel global, un total de 163.288 de automobile, o creştere de 6,8% în comparaţie cu luna ianuarie a anului anterior.


“Am început anul bine, bazându-ne pe succesul din 2016”, a declarat Dr. Ian Robertson, membru al Consiliului de Administraţie BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi marketing BMW. “Suntem încrezători că noile modele pe care le aducem pe piaţă în acest an, în special noua generaţie BMW Seria 5 care va intra foarte curând în showroomuri, vor asigura un impuls suplimentar pe parcursul anului. Continuăm să ne concentrăm pe profitabilitate şi niveluri de creştere sustenabilă în toată lumea”, a adăugat el.

Livrările de automobile ale mărcii BMW au crescut cu 7,2% în comparaţie cu ianuarie anul trecut; un total de 143.553 de modele BMW au fost livrate clienţilor din lumea întreagă. Creşteri ale vânzărilor au fost obţinute în întreaga gamă de modele. De exemplu, livrările de BMW X1 au crescut cu 40,2% (20.059 de unităţi); BMW Seria 3 a reuşit un salt de 6,3% (28.684), iar nava-amiral a mărcii, BMW Seria 7, a obţinut o evoluţie de 29,8%, cu 4.403 automobile livrate clienţilor la nivel global. Un impuls suplimentar pentru vânzările mărcii BMW va veni odată cu lansarea pe piaţă a noului BMW Seria 5, ale cărui livrări vor începe la jumătatea lunii februarie.

În acelaşi timp, livrările de automobile electrificate din portofoliul BMW Group continuă să reflectă creşterea continuă a cererii din partea clienţilor pentru modele cu sisteme de propulsie alternativă: livrările au fost mai mari cu 115,8% faţă de aceeaşi lună a anului trecut, cu 5.232 de modele BMW i şi BMW iPerformance ce au fost livrate clienţilor în ianuarie. Vânzările de modele BMW Group electrificate sunt de aşteptat să crească pe parcursul anului 2017 după lansarea modelului BMW 530e iPerformance în martie şi a versiunii hybrid plug-in MINI Cooper S E Countryman ALL4 în iunie.

Şi MINI a obţinut o creştere a livrărilor în ianuarie: un total de 19.563 de automobile au fost livrate clienţilor din lume, astfel că s-a înregistrat o evoluţie de 3,7% comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut. MINI Cabrio (1.517 / +690,1%) şi MINI Clubman (3.693 / +60,5%) au fost principalii vectori de creştere a mărcii. Prin lansarea pe piaţă a noului MINI Countryman ce va avea loc în luna februarie, este de aşteptat ca vânzările MINI să-şi continue creşterea în 2017.

După datele-record de peste un milion de automobile livrate în 2016, vânzările de modele BMW şi MINI în Europa pe parcursul lunii ianuarie au fost mai mari cu 3,5% (63.915). În timp ce aproape toate pieţele au înregistrat creşteri, piaţa internă a BMW Group – Germania – a avut o evoluţie de 17,2% (20.034) în ceea ce priveşte înmatriculările de automobile noi. În Marea Britanie – a doua piaţă ca importanţă din regiune -, livrările au crescut cu 4,9% (9.921), iar cele din Franţa au fost mai mari cu 5,4% (5.556).

Livrările de automobile BMW şi MINI în Asia au înregistrat creşteri de peste 10 procente, la un total de 66.719 maşini livrate clienţilor (+12,1%). Pentru prima dată, vânzările de pe cea mai mare piaţă din regiune, China continentală, au depăşit 50.000 de unităţi într-o singură lună, cu livrări ce au totalizat 51.345 de unităţi, un salt de 18,2%.

Per total, livrările BMW şi MINI în America au fost stabile, cu o creştere de 1,0% în comparaţie cu aceeaşi lună a anului trecut (26.940). În SUA, 21.219 automobile au fost livrate clienţilor (-0,5%), în timp ce vânzările din Canada au crescut cu 2,5% (2.337).

BMW Motorrad a avut un start bun de an, cu un total de 7.503 motociclete şi maxiscutere ce au fost livrate clienţilor, o creştere de 0,2% faţă de aceeaşi lună a anului anterior.

Vânzările BMW Group în ianuarie 2017, pe scurt

În ianuarie 2016 Comparativ cu anul anterior
Automobile BMW Group 163.288 +6,8%
BMW 143.553 +7,2%
MINI 19.563 +3,7%
BMW Motorrad 7.503 +0,2%
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.