free download 78 travel guides written by experts

Destinatiile autohtone ale sezonului de vara 2006

nu mai intra in calculul agentiilor de turism din Banat

Timisoara, 07-09.04.2006 – Ne pregatim pentru a trei editie a HORECON Timisoara.

Un “salon national de turism”, cum l-au denumit organizatorii, care isi propune sa prezinte in cele trei zile de manifestare, o paleta larga de servicii turistice, orientate mai ales pe sezonul de vara al acestui an.

Nu se stie inca exact cit de bogata va fi oferta agentiilor participante, si daca nu cumva, la fel ca in anii anteriori, majoritatea vor propune clientilor lor destinatii similare. Statistic vorbind, 80% dintre propunerile agentiilor de turism din zona Banatului par a se indrepta doar catre Turcia, Grecia, Italia si, uneori, Croatia. La toate acestea se mai adauga in anii anteriori si litoralul Marii Negre insa, la aceasta editie HORECON se aude ca nici vorba de asa ceva.

Agroturismul nu este nici el considerat de catre furnizorii de servicii turistice un punct de interes pentru publicul timisorean,  cu toate ca multi ar fi interesati….si se pling chiar de lipsa ofertelor “garantate” de catre o agentie de turism. Clientii se vad astfel nevoiti sa apeleze doar la locatii recomandate de prieteni sau sa-si asume riscul de a contracta “online” un sejur de citeva zile, nestiind de fapt ce ii asteapta la destinatie.

Sondand presa locala, acum, cu o saptamina inainte de inceperea HORECON Timisoara, dar si ofertele agentiilor de turism din zona Banatului, se contureaza deja un peisaj din pacate deloc exotic, fiind deja perimat de repetitie, si atit de familiar prin prisma anilor anteriori: Grecia, Egipt, Italia, Spania si uneori Germania, Paris sau Tenerife…..Nimic local, nimic traditional, nimic altfel. Am reusit sa descoperim doar doua agentii care ofertau si agroturismul adus mai devreme in discutie, si am gasit chiar, cu placere recunoastem, o singura agentie care promoveaza turismul religios. Mult sucess!

Felix Image Shop este o agentie-suport pentru companiile romanesti care participa la manifestari expozitionale interne sau externe. Din acest program face parte si promovarea in sine a expozitiilor pe care le consideram interesante, serviciu oferit gratuit organizatorilor.

Bucuresti, 31.03.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *