Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Destinatiile autohtone ale sezonului de vara 2006

nu mai intra in calculul agentiilor de turism din Banat

Timisoara, 07-09.04.2006 – Ne pregatim pentru a trei editie a HORECON Timisoara.

Un “salon national de turism”, cum l-au denumit organizatorii, care isi propune sa prezinte in cele trei zile de manifestare, o paleta larga de servicii turistice, orientate mai ales pe sezonul de vara al acestui an.

Nu se stie inca exact cit de bogata va fi oferta agentiilor participante, si daca nu cumva, la fel ca in anii anteriori, majoritatea vor propune clientilor lor destinatii similare. Statistic vorbind, 80% dintre propunerile agentiilor de turism din zona Banatului par a se indrepta doar catre Turcia, Grecia, Italia si, uneori, Croatia. La toate acestea se mai adauga in anii anteriori si litoralul Marii Negre insa, la aceasta editie HORECON se aude ca nici vorba de asa ceva.

Agroturismul nu este nici el considerat de catre furnizorii de servicii turistice un punct de interes pentru publicul timisorean,  cu toate ca multi ar fi interesati….si se pling chiar de lipsa ofertelor “garantate” de catre o agentie de turism. Clientii se vad astfel nevoiti sa apeleze doar la locatii recomandate de prieteni sau sa-si asume riscul de a contracta “online” un sejur de citeva zile, nestiind de fapt ce ii asteapta la destinatie.

Sondand presa locala, acum, cu o saptamina inainte de inceperea HORECON Timisoara, dar si ofertele agentiilor de turism din zona Banatului, se contureaza deja un peisaj din pacate deloc exotic, fiind deja perimat de repetitie, si atit de familiar prin prisma anilor anteriori: Grecia, Egipt, Italia, Spania si uneori Germania, Paris sau Tenerife…..Nimic local, nimic traditional, nimic altfel. Am reusit sa descoperim doar doua agentii care ofertau si agroturismul adus mai devreme in discutie, si am gasit chiar, cu placere recunoastem, o singura agentie care promoveaza turismul religios. Mult sucess!

Felix Image Shop este o agentie-suport pentru companiile romanesti care participa la manifestari expozitionale interne sau externe. Din acest program face parte si promovarea in sine a expozitiilor pe care le consideram interesante, serviciu oferit gratuit organizatorilor.

Bucuresti, 31.03.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.