expoplast Sibiu 2019

Dell sparge tiparul serviciilor traditionale de suport

·    Inovaţiile aduse permit utilizatorilor să îşi personalizeze serviciile în funcţie de cerinţele propriei afaceri
·    Oferta de înaltă performanţă, disponibilă la nivel global, sporeşte calitatea serviciilor şi contribuie la simplificarea mediului IT

Ieşind din tiparele ofertelor tradiţionale de servicii (de tipul ofertelor universale), Dell a lansat astăzi Dell ProSupport (www.euro.dell.com/prosupport), o ofertă de servicii de suport de înaltă calitate la nivel global, bazată pe cerinţele clienţilor, care acoperă toate portofoliile de soluţii şi produse Dell disponibile. Dell a centralizat peste 10 portofolii de servicii în doar două pachete personalizabile, care includ opţiuni flexibile privind nivelul serviciilor şi managementul proactiv. Pentru prima dată, clienţii Dell au posibilitatea de a-şi personaliza serviciile în funcţie de expertiza tehnică de care dispun. Ofertele alternative sunt mult mai complicate şi constrâng clienţii să aleagă dintr-un set de opţiuni cu un grad scăzut de adaptabilitate.
   
“Clienţii şi partenerii noştri ne-au solicitat să ieşim din tiparul serviciilor de suport de tip reactiv, cu aplicabilitate universală, pentru a putea să răspundem în mod mult mai eficient necesităţilor unor operaţiuni IT cu importanţă critică, cu o diversitate sporită şi aplicabilitate globală,” a declarat Murat Mediceler – Services Manager – Key Emerging Markets Dell EM-EMEA. „Compania Dell a fost receptivă la cerinţele clienţilor săi şi a acţionat în consecinţă.” ProSupport oferă funcţii şi capabilităţi noi şi importante, simplificând configurarea unui pachet de servicii de suport perfect adaptat, furnizat la momentul potrivit. ProSupport reprezintă o evoluţie importantă în strategia Dell de a oferi clienţilor şi partenerilor şansa de a beneficia exact de serviciile şi capabilităţile de talie mondială de care au nevoie – precum şi un pas important spre îndeplinirea viziunii Dell de a simplifica mediul IT.”

    Oferta de servicii include:
·    ProSupport pentru specialiştii IT – o ofertă special concepută pentru experţii din domeniul tehnic. Include opţiuni de suport disponibile 24/7,  precum Fast-Track Dispatch, un serviciu care permite rezolvarea rapidă a solicitărilor profesioniştilor IT certificaţi, prin livrarea rapidă de componente şi deplasarea tehnicienilor Dell la sediul solicitanţilor.

Pentru organizaţiile care nu au un departament IT dedicat, precum companiile mici şi mijlocii:
·    ProSupport pentru utilizatorii finali – include software de asistenţă şi suport colaborativ pentru aplicaţii şi sarcini comune, precum Microsoft® Windows Small Business Server, Intuit® QuickBooks® sau configurarea accesului wireless. În plus, accesul direct la tehnicienii certificaţi din Dell Expert Center permite clienţilor să se concentreze asupra activităţilor de afaceri şi nu asupra problemelor IT.
   
“ProSupport demonstrează faptul că Dell a fost receptiv la părerile clienţiilor săi”, a declarat Matt Healey, Research Manager, Hardware Support Services, IDC. “Acest portofoliu oferă utilizatorilor flexibilitatea de a alege pachetul de suport potrivit nivelului de expertiză tehnică şi potrivit cu necesităţile organizaţiei lor. Cred că acest portofoliu de servicii reprezintă un pas important pentru Dell şi clienţii săi.”
   
ProSupport trece dincolo de modul de rezolvare reactiv al problemelor şi dincolo de simplul suport pentru hardware – incluzând în prezent managementul proactiv. Beneficiind de opţiunile potrivite, utilizatorii pot reduce numărul de incidente tehnice cu până la 37%¹, precum şi timpul critic neoperaţional cu până la 48%². Pe măsură ce organizaţiile se bazează din ce în ce mai mult pe echipamente care corespund standardelor,  pentru a simplifica activităţile oamenilor şi procesele de afaceri, Dell ProSupport oferă, de asemenea, un nou nivel de calitate şi alternative multiple prin furnizarea de opţiuni modulare şi soluţii recomandate în funcţie de provocările IT specifice. Opţiunile disponibile pentru centrele de date care gestionează operaţiunile critice ale companiei, opţiunile pentru echipele de vânzări mobile/la distanţă sau pentru mediile virtuale oferă suport proactiv, simplificând totodată operaţiunile curente.
   
Dell ProSupport este disponibil începând de astăzi pentru clienţii corporate şi pentru companiile mici şi mijlocii, precum şi pentru organizaţiile publice. Pentru informaţii suplimentare despre Dell ProSupport, vă rugăm să vizitaţi www.euro.dell.com/prosupport.

Bucuresti, 13.03.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *