Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Daytona 24h – cursa de debut BMW M6 GTLM şi BMW M6 GT3

Bucureşti/Daytona, 1 februarie 2016. Noile BMW M6 GTLM şi BMW M6 GT3 şi-au dovedit potenţialul promiţător în chiar prima etapă a noului sezon din IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

La cursa clasică de 24 de ore de la Daytona (SUA), #25 BMW M6 GTLM a trecut linia de sosire pe locul al cincilea în categoria GTLM. Bill Auberlen (SUA), Dirk Werner (Germania), Augusto Farfus (Brazilia) şi Bruno Spengler (Canada) au împărţit cockpitul de-a lungul celor 721 de tururi parcurse.


În categoria GTD, #97 Turner Motorsport BMW M6 GT3, pilotat de Michael Marsal (SUA), Markus Palttala (Finlanda), Maxime Martin (Belgia) şi Jesse Krohn (Finlanda), a încheiat pe locul al şaselea la cursa de debut a noului model GT3 dezvoltat de BMW Motorsport. Maşina #96 a coborât în clasament în prima parte a cursei din cauza problemelor tehnice, astfel că a încheiat doar pe locul al 17-lea la categoria GTD.


La ora 7.13, când soarele a răsărit peste Daytona International Speedway, doar un singur BMW M6 GTLM se mai afla în cursa de 24 de ore de la Daytona. Cu aproximativ o oră înainte, în turul 360, #100 BMW M6 GTLM, cu Lucas Luhr (Germania) la volan, a avut o problemă la frâne în momentul intrării în primul viraj. Luhr a scăpat teafăr, dar daunele produse de impact au obligat echipa să retragă maşina din cursă. De-a lungul întrecerii, în cockpit, pe lângă Luhr, au mai urcat John Edwards (SUA), Graham Rahal (SUA) şi Kuno Wittmer (Canada).


IMSA WeatherTech SportsCar Championship va continua la 19 martie 2016, cu o altă cursă clasică, cea de 12 ore de la Sebring (SUA).

Jens Marquardt (director BMW Motorsport): “După toate aceste luni de activitate intensă în dezvoltare, nenumăraţi kilometri de teste şi întreaga pasiune pusă de toţi cei de la BMW Motorsport şi din echipele noastre pentru ca maşinile GT să fie gata, obiectivul nostru a fost să încheiem cursa de la Daytona – şi, dacă este posibil, să obţinem rezultate bune. Per total, sunt mulţumit de debutul competiţional al modelelor BMW M6 GTLM şi BMW M6 GT3. Am ştiut că întrecerea de 24 de ore de la Daytona va fi un test dificil chiar la începutul sezonului. Şi chiar aşa a fost în acest week-end. Clasările pe poziţia a cincea la categoria GTLM şi pe a şasea la GTD reprezintă un rezultat bun şi o frumoasă recompensă pentru întreaga echipă. Începutul sezonului aniversar cu ocazia centenarului BMW a fost, fără îndoială, unul pozitiv. Maşina #100 a trecut printr-un moment care ne-a speriat. Din fericire, Lucas Luhr a scăpat din accident fără nici o zgârietură. Pentru fani, a fost o cursă foarte interesantă şi antrenantă. Numeroase maşini diferite s-au luptat pentru şefie, numeroşi constructori au performat la un nivel similar. IMSA WeatherTech SportsCar Championship promite să fie un adevărat thriller în 2016. Am văzut că baza pentru noile noastre maşini este foarte promiţătoare. Şi sunt încrezător că vom reuşi câteva rezultate bune de-a lungul sezonului.”

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.