Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pastel intră în al zecelea an de activitate cu o echipă integrată sub viziunea și managementul Danei Nae Popa

Agenția de comunicare integrată Pastel construiește al zecelea an de activitate cu o echipă puternică, sub viziunea și managementul Danei Nae Popa, confirmată de cei peste 20 de publicitari seniori, ce consolidează direcția agenției prin experiența profesională.

Viziunea și strategia Pastel sunt definite de fiecare membru al echipei, 2016 venind cu o direcție clară către creativitate și soluții integrate. Pentru a susține această direcție, departamentele din structura agenției sunt coordonate de specialiști al căror scop este să se asigure că toate propunerile oferite clienților au o abordare integrată și fiecare componentă vine și cu o doză de creativitate: Ramon Gorjanu-Radu și Irina Gîngu – Creative Directors, Mihaela Stoica – Client Service Director, Cristina Oncescu – Senior Strategic Planner, Simona Mincu- Head of PR și Oana Cristea – Internal Communication & Public Affairs Manager.


„Comunicarea integrată reprezintă o prioritate strategică pentru Pastel ce vine în întâmpinarea partenerilor noștri, fiecare brief fiind tratat nu doar punctual, limitându-ne la anumite componente, ci dezvoltând și oferind soluții integrate care să aducă plus valoare proiectului. Viziunea Pastel este definită de creativitate 360°, adusă de fiecare specialist din echipă alături de oamenii din punctele cheie ale agenției. Mă bucur că am început acest al zecelea an cu o echipă atât de închegată și că în această viziune a agenției s-au regăsit și 8 foști colegi. Aceștia au revenit cu drag și au acceptat invitația Pastel de a se alătura din nou echipei, consolidând-o alături de colegi noi cu experiență în aria lor, dar și alături de oamenii deja existenți în companie.”, a declarat Dana Nae Popa, Managing Director Pastel.


Cu o medie de vârstă a echipei de 31 de ani și cu o experiență medie în domeniu de peste 8 ani, prin expertiza specialiștilor, agenția poate oferi servicii complete de comunicare. Astfel, Dana Nae Popa va continua planurile de dezvoltare ale agenției în linie cu viziunea echipei, urmărind ca fiecare client să găsească în Pastel un partener de încredere pentru business-ul său.

„Anul 2016 a început cu noi provocări, atât din partea clienților agenției, cât și din partea unor noi parteneri de business. Primele pitch-uri câstigate de la începutul acestui an vin ca o confirmare a faptului că direcția în care ne îndreptăm este una bună și că ceea ce livrăm răspunde așteptărilor clienților. Pentru noi nu există brief-uri mici sau mari, complexe sau simple, ci există doar provocări și proiecte pe care clienții au încrederea să le lase în mâna noastră. Ne bucurăm că tot mai mulți clienți sunt conștienți că imaginea și reputația lor poate crește doar printr-o comunicare integrată și sunt deschiși creativității, înțelegându-i valoarea”, a declarat Mihaela Stoica, Client Service Director Pastel.  


De-a lungul timpului, Pastel și-a diversificat portofoliul cu clienți din arii diferite, precum auto, FMCG, servicii, industrial. Astfel, oferind servicii de comunicare integrată, agenția lucrează în prezent pentru Beiersdorf, Bergenbier, Bonduelle, Colgate-Palmolive România & Polonia, Dacia & Renault, Jacobs Douwe Egberts, JTI, Kika, Mega Image, Mondelez, Omega Pharma, Podravka, Reckitt Benkiser (Durex & Scholl), Royal Canin România & Bulgaria, Sandoz, Sensiblu, TCC, TenarisSilcotub.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.