Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Curtea Veche Publishing – prima editura din Romania care castiga un premiu de PR

Curtea Veche Publishing a câstigat Silver Award for Excellence la categoria Comunicare Corporatistă a competisiei Romanian PR Award din acest an pentru campania de comunicare ”Toată lumea vine la Pamuk” realizată cu ocazia vizitei în România a căstigătorului Premiului Nobel pentru Literatură, Orhan Pamuk. La această categorie au fost înscrise 12 campanii, fiind nominalizate în faza finală sapte dintre ele. Alina Dolea, PR Manager Curtea Veche Publishing: ”Suntem extrem de fericisi pentru că este pentru dată când o editură din România câstigă un premiu de PR pentru o campanie de comunicare implementată si dorim să mulsumim partenerului nostru principal Millenium Bank pentru sussinerea acestui proiect. În condisiile în care în România se cheltuie anual, în medie, sub 3 euro pe cap de locuitor pentru o carte si întreaga piasă de carte se cifrează undeva la 60-70 de milioane de euro, echivalent cu cifra de afaceri a unei companii multinasionale de dimensiuni medii, este cu atât mai important faptul că am reusit să aducem în prim plan cartea. Este mare nevoie de astfel de campanii ale editurilor care să încurajeze lectura, mai ales dacă luăm în calcul si îngrijorătorul raport al Comisiei europene privind Educasia din iulie 2008 care plasează România pe ultimul loc într-un clasament privind cititul şi înţelegerea la prima vedere a unui text în limba maternă de către elevii de 15 ani”.

Campania de PR a fost completată de o campanie puternică de advertising si outdoor implementată de ideashopul Griffon and Swans care a creat conceptul creativ ”Toată lumea vine la Pamuk”. „Am avut în minte două obiective. Primul a fost să-l facem pe Pamuk cât mai accesibil. De obicei cuvântul Nobel inhibă si lumea tinde să considere astfel de evenimente elitiste si învechite. Am schimbat asta; am adus la eveniment personalităsi din toate domeniile ca oamenii să nu aibă senzasia că vin la un cenaclu sau o lansare prafuită. Al doilea obiectiv a fost ca oamenii să aibă cărsile. Rezultatele campaniei s-au văzut si în cifrele de vânzări, evenimentul fiind practic o solusie de business pentru editură pe termen lung”, a declarat Barna Némethi, Creative Director Griffon and Swans.

Prin această campanie integrată, care a inclus si difuzarea a peste 100 de spoturi în regim de anuns de interes public, Curtea Veche Publishing a reusit să atragă la evenimente peste 1200 de oameni care au venit să primească un autograf de la Orhan Pamuk. Toate acestea fac din venirea lui Orhan Pamuk cea mai mare campanie culturală care s-a făcut până acum în România.

Bucuresti, 02.10.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.