free download 78 travel guides written by experts

Lowe PR, echipa de aur la PR AWARD 2008

§    Lowe PR a câştigat Golden Award for Excellence la PR AWARD 2008
§    Transpiraţia strică reputaţia a fost desemnată cea mai bună campanie de PR pentru marketing a anului trecut

După o luptă acerbă împotriva transpiraţiei, Rexona a intrat în galeria brandurilor monumentale prin comunicare! „Ceea ce ne-am propus să dovedim prin această campanie este că lumea poate fi schimbată prin comunicare fie ea şi pentru marketing. Când reuşeşti să transformi o campanie într-un spectacol, când reuşeşti să transferi vânzările în subsidiar fără a le neglija ca obiectiv şi să aduci în prim plan alte valori, atunci ai şanse să creezi ceva memorabil”, declara Ramona Bloju, Brand Building Manager Deo Unilever South Central Europe.

În cadrul PR AWARD Gala Night, Campania Transpiraţia strică reputaţia a fost laureată drept una dintre cele mai bune campanii derulate în România. Campania gestionată de echipele Lowe PR, Lowe & Partners, eLowe şi Mindshare a primit cea mai înaltă distincţie la categoria PR pentru Marketing, cea mai disputată secţiune a festivalului.

„Această campanie este o reuşită fără egal pentru marea echipă Lowe. Dincolo de a fi o campanie de succes, Transpiraţia strică reputaţia este un studiu de caz, este dovada faptului că PR-ul se poate face la nivel înalt. Le mulţumesc colegilor mei pentru o minunată probă de profesionalism în echipă. Şi mulţumesc Unilever, un client incredibil dar adevărat!” a declarat Veronica Savanciuc, Preşedinte Lowe PR.

Însuşi juriul festivalului, format din câteva dintre cele mai marcante personalităţi ale industriei de comunicare la nivel mondial (James Grunig, Peter Debreceny), a afirmat că anul 2008 a marcat un record absolut al înscrierilor la PR AWARD, atât la nivel cantitativ, dar mai ales, calitativ.

Campania Transpiraţia strică reputaţia a fost fără doar şi poate unul dintre cele mai inedite şi complexe mixuri lansate pe piaţa locală. Prezent în mai toate canalele de comunicare: de la blog la TV, programul a reuşit să îşi atingă obiectivul în numai 90 de zile prin declanşarea unei revoluţii naţionale împotriva transpiraţiei.

„Dincolo de centrimetri pătraţi de ziar, dincolo de acoperire radio şi TV, dincolo de advalue, rămâne povestea… Rexona va fi mereu asociat cu povestea despre (anti)transpiraţie şi cu experimentul lui Jojo, iar noi, Lowe PR, vom fi mereu asociaţi cu Rexona. Asta este frumuseţea campaniei, acesta este premiul cel mai mare cu care am plecat din sală. Mulţumiri Unilever, Jojo, Lowe & Partners, eLowe, Mindshare” a încheiat Hortensia Năstase, Managing Director Lowe PR.

Bucuresti, 02.10.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *