Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cursuri februarie RTH CONSULTING

RTH CONSULTING va invita sa participati in luna februarie la urmatoarele cursuri:

“MANIPULARE COMPORTAMENTALA APLICATA IN VANZARI”
  13-14 FEBRUARIE 2006

“TEHNICI DE BAZA SI AVANSATE IN VANZARI SI NEGOCIERE”
  20-21 FEBRUARIE 2006

“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI AVANSATE DE NEGOCIERE”
  27-28 FEBRUARIE 2006

Cursurile se vor desfasura in salile de conferinta, U-BUSINESS CENTER (UZINEXPORT) din Bdul. Iancu de Hunedoara nr. 8 (Pta Victoriei langa Citi Bank), Sector 1, Bucuresti, intre orele 9.00-18.00.

Trainer: Cursurile vor fi conduse de catre domnul Petre NICOLAE, specialist in training si consultanta manageriala; a parcurs toate nivelurile de competenta profesionala, ocupand functii de top management in firme multinationale; diplome universitare de inalt nivel (PHD. MARKETING, SALES & DISTRIBUTIONS; EXECUTIVE MBA; MASTER IN MANAGEMENT; CERTIFIED MANAGEMENT CONSULTANT, CERTIFIED TRAIN THE TRAINER); Detine un portofoliu bogat in managementul de varf, cu o experienta de peste 10 ani, dobandind puternice abilitati in vanzari, marketing, negociere si resurse umane.
Materialele pentru instruire corespund unui standard profesional de inalt nivel cuprinzand: videoproiectie, suport de curs pentru participanti, studii de caz, simulari, metode creative-roll play, diplome nominale de participare.
·    In cazul in care participantul renunta la cursul rezervat, RTH ramburseaza 50% din costul cursului.
·    20% discount pentru un numar mai mare de 5 particianti/curs/Companie
·    Pentru un numar mai mare de 9 participanti/curs/Companie, cursul poate fi organizat la sediul clientului
·    Plata se face in lei la cursul BNR din ziua efectuarii platii, dupa primirea de catre RTH Consulting a formularului de inscriere si eliberarea facturii proforma

“MANIPULARE COMPORTAMENTALA APLICATA IN VANZARI”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta prin:
·    Dobandirea usurintei in a prezenta clientilor toate avantajele si beneficiile care decurg din colaborare si evidentierea dezavantajelor clientilor in relatie cu firmele concurente
·    Dezvoltarea capacitatii de directionare a discutiei, raspunsurilor si rezultatelor unei negocieri in directia dorita
·    Identificarea propiilor calitati native si dobandirea celor care recomanda un salesman de succes
·    Decodificarea limbajului trupului si evitarea capcanelor in dialogul cu clientii
·    Recunoasterea tuturor tipurilor de personalitate ale psihologiei clasice
·    Strategii si tehnici de construire a unei imagini pozitive
·    Dezvoltarea capacitatii de a profita de anumite avantaje si obtinerea maximizarii vanzarilor
·    Aplanarea conflictelor cu clientii si publicul companiei
·    Castigarea increderii clientilor si a companiei incare activeaza
·    Folosirea ca tehnica:”ancorarea psihologica”
·    Insusirea cunostintelor si dobandirea capacitatii de utilizare a tehnicilor de manipulare comportamentala
·    Obtinerea rezultatelor dorite prin identificarea cu problemele clientului
·    Constientizarea importantei rolului imaginii pozitive asupra clientilor
·    Constientizarea gradului de motivare obtinut prin acumularea de cunostinte la un standard profesional.
·    Dezvoltarea increderii in sine si in cultura organizatiei
CATEGORIA VIZATA: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Directori vanzari
DURATA CURSULUI: 16 ore
PRET: 150 Euro + TVA per participant incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare.

“TEHNICI DE BAZA SI AVANSATE IN VANZARI SI NEGOCIERE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta in abordarea si realizarea obiectivelor companiei prin:
·    Constientizarea importantei atributiilor si a responsabilitatilor de baza ale functiei,
·    Cunoasterea si respectarea procedurilor companiei pentru fiecare activitate in parte
·    Constientizarea avantajelor dobandirii aptitudinilor si atitudinilor necesare obtinerii de rezultate maxime in procesul de vanzare.
·    Clarificarea si aplicarea standardelor de performanta
·    Planificarea obiectivelor ce trebuiesc realizate pe o perioada determinata  pe baza obiectivelor companiei
·    Realizarea vanzarii – toate etapele necesare de la contactarea clientului si pana la finalizarea actului de vanzare-cumparare
·    Executia in vanzare, alocarea spatiului necesar marfurilor in outletul clientului si punerea acestora in punctele cu impact maxim
·    Urmarirea procesului de vanzare si analiza feed-back-ul post livrare produse.
·    Constientizarea parcurgerii etapelor de vanzare in ordinea cronologica a acestora
·    Folosirea oportunitatilor aflate la dispozitie pentru a-si realiza obiectivele alocate
·    Evaluarea performantelor si corectarea deficientelor intalnite in procesul de vanzare
·    Metode de a scapa de obiectiile sau de intrebarile incomode ale clientilor
·    Obtinerea de rezultate maxime, folosind intrebari de directionare a raspunsurilor sau intrebarile cu variante.
·    Obtinerea de  informatii despre produse si despre impactul acestora asupra consumatorului final.
·    Constientizeze clientul de intentia acestuia de a pune in discutie obiectii false.
·    Gestionarea situatiile critice din cadrul vizitei si maximizarea vanzarile folosind cunostintele acumulate cu privire la abordarea personalitatilor dificile.
·    Cunoasterea personalitatilor si tipurilor de temperamente de catre salesman
·    Acumularea tehnicilor complexe de manipulare comportamentala
·    Necesitatea recuperarii creditelor in termenul setat cu clientul
·    Modalitati de recuperare a creditelor, respectarea unui standard de performanta in recuperarea creditelor
·    Folosirea indicatorilor cu care se opereaza in domeniul vanzarilor si al marketing-ului.
CATEGORIA VIZATA: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Directori vanzari
DURATA CURSULUI: 16 ore
PRET: 150 Euro + TVA per participant incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare.

“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI AVANSATE DE NEGOCIERE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta. Astfel dupa terminarea acestui program cursantii vor fi capabili sa :
·    Sa cunoasca si sa stabileasca  care sunt obiectivele, avantajale si dezavantajele procesului de negociere;
·    Sa identifice calitatilor native ale unui negociator;
·    Sa dobandeasca calitatile unui bun negociator;
·    Sa isi pregateasca negocierea si etapele pe care trebuie sa le parcurga in vederea desfasurarii unei negocieri;
·    Sa combata obiectiile partenerilor de afaceri si sa obtina cele mai bune rezultate;
·    Sa isi gestioneze situatiile de criza si cum sa isi armonizeze relatiile cu partenerul de afaceri;
·    Sa isi urmareasca obiectivele pe timpul derularii negocierilor;
·    Sa urmareasca derularea contractelor agreate in negociere;
·    Sa pregateasca fiecare etapa a negocierilor;
·    Sa culeaga informatiile necesare negocierilor : starea financiara a partenerului, modul de negociere al partenerului.;
·    Sa anticipeze obiectiile partenerului si sa le demonetizeze;
·    Sa intocmeasca un plan de negociere;
·    Sa aleaga cele mai potrivite modalitati de abordare a negocierilor;
·    Sa identifice toate constringerile interne si externe ale procesului de negociere;
·    Sa identifice tot ce iar impiedica sa duca la bun sfarsit procesul de negociere;
·    Sa foloseasca slabiciunile partenerului de negociere pentru a obtine un avantaj;
·    Sa evite capcanele pe care negociatorul i le poate intinde pe parcursul derularii negocierilor;
·    Sa obtina conditii avantajoase folosind la randul sau capcane in negociere;
·    Sa foloseasca diferite strategii de negociere cu partenerul de afaceri.
CATEGORIA VIZATA: Administratori firme, directori generali, directori vanzari, directori conturi speciale, supervizori conturi speciale, negociatori, category manageri, personal achizitii
DURATA CURSULUI: 16 ore
PRET: 150 Euro + TVA per participant incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare.
Solicitati formular de inscriere si tematica cursurilor la tel: 021-410.11.28
e-mail: marketing@rthconsulting.ro

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.