expoplast Sibiu 2019

Cu good.bee Tranzactii mobile iti platesti facturile din parc direct de pe telefonul mobil

good.bee Tranzacţii mobile oferă acum posibilitatea de plată a facturilor direct de pe telefonul mobil, prin intermediul şabloanelor. Până acum plăţile facturilor erau efectuate prin opţiunea de transfer către un cont bancar pe baza codului IBAN. Noua aplicaţie simplifică foarte mult operaţiunea şi reduce timpul de efectuare a plăţii.  

Utilizatorii serviciului good.bee Tranzacţii mobile, lansat în parteneriat cu BCR şi împreună cu Visa, Orange şi Vodafone, pot achita acum direct şi simplu facturile Vodafone telefonie mobilă, Vodafone Internet, Romtelecom, Distrigaz Sud sau Avon, pot alimenta orice card de credit BCR şi pot achita orice poliţă ING asigurări de viaţă. Pentru o mai mare uşurinţă în utilizare, plăţile realizate pentru facturile Romtelecom şi ING pot fi salvate în sistem pentru acces ulterior.

Serviciul de plată al facturilor prin good.bee Tranzacţii mobile vine in completarea serviciilor 24 Banking oferite de către BCR, servicii ce permit clienţilor economii de timp şi bani prin accesul la distanţă la fondurile proprii.

“Plata facturilor este una din operaţiunile pe care oamenii le fac zilnic. De obicei acest lucru înseamnă mersul la ghişeu, aşteptatul la coadă, pierdere de timp. Cu noua aplicaţie de plată a facturilor a serviciului good.bee Tranzactii mobile facturile pot fi plătite din parc, de pe vârful muntelui sau când aştepţi autobuzul” a declarat Cătălin Moise, Preşedintele Consiliului de Administraţie good.bee Service RO.

Pentru plata unei facturi, utilizatorul good.bee Tranzactii mobile trebuie să urmeze următorii paşi:
1. formează numarul de acces la serviciu şi se autentifică prin codul PIN;
2. alege opţiunea corespunzătoare facturii;
3. introduce datele solicitate, cum ar fi număr factură, nume client, cod client, data, sumă;
4. verifică şi confirmă tranzacţia.
Plata facturilor se face pe baza datelor din factura furnizorului şi întreaga operaţiune durează până la 2 minute.
Prin utilizarea opţiunii de plată a facturilor prin good.bee Tranzacţii mobile, clienţii au acces la o modalitate simplă, rapidă şi sigură prin care evita drumurile şi timpul pierdut la cozi. În plus, datorită faptului că pot fi plătite facturi indiferent de beneficiar, clienţii good.bee Tranzacţii Mobile pot veni şi în ajutorul celor dragi

Disponibil la nivel naţional prin intermediul unei reţele de câteva sute de agenţi mobili, Pachetul de Start good.bee oferă clienţilor pe loc posibilitatea de a efectua operaţiuni bancare prin intermediul telefonului mobil, un cont curent la BCR şi un card de debit Visa Electron cu cip.

Operaţional 24 de ore din 24, în fiecare zi a anului, serviciul good.bee Tranzacţii mobile oferă utilizatorilor posibilitatea de a efectua operaţiuni bancare de pe telefonul lor mobil, oricare ar fi modelul, producătorul sau vechimea aparatului, fără instalarea unor aplicaţii suplimentare şi fără a necesita acces la Internet.
Accesand numarul de apel al serviciului, utilizatorii înregistraţi pot realiza în deplină siguranţă o serie de operaţiuni direct de pe telefonul lor mobil: pot primi şi trimite bani oricând, îşi pot verifica soldul contului, pot afla detalii despre ultimele 3 tranzacţii efectuate, pot trimite bani instantaneu către orice alt utilizator good.bee sau pot reîncărca pe loc orice cartelă de mobil din retelele partenere.

Mai mult decât atât, utilizatorii pot beneficia de sprijin şi informaţii în fiecare zi prin Serviciul Suport Clienţi good.bee, disponibil la *4146 (tarif normal din Orange si Vodafone) şi 021 266 77 00, de luni până vineri între orele 8:00-22:00, sâmbăta, duminica şi sărbătorile legale între 9:00-18:00.

Bucuresti, 09.03.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *