Pentru relansarea mărcii de haine Influx a cora România, echipa DDB a dezvoltat o campanie “cu stil”. Pornind de la promisiunea brandului propriu de a oferi consumatorilor români ţinute trendy şi în acelaşi timp accesibile, DDB a recreat universul unui atelier de design şi a invitat clienţii hipermarketului să pătrundă în lumea tiparelor de croitorie şi a materialelor.
“cora este unul dintre clienţii noştri de suflet, iar relansarea mărcii Influx printr-o campanie interactivă este un alt pas făcut împreună pentru continua evoluţie a brandului. Conceptul “Atelier de stil’ este modul nostru de a traduce atributele Influx într-o experienţă memorabilă: pentru prima dată, în loc de manechine reale, hainele prezentate în cataloage au stat pe schiţe-model realizate după conturul manechinelor, iar accesoriile specifice de croitorie au fost un liant vizual prin care am dat veridicitate campaniei.” precizează Roxana Memetea, Managing Partner DDB România.
Campania integrează planul offline cu cel online. Astfel, în mediul offline prezentatoarea TV Andreea Mantea promovează ţinutele Influx prin binecunoscutele cataloage cora, aşteptate în cutiile poştale din toată ţara, iar atelierul de stil continuă prin POSM-uri şi în hipermarketuri. Susţinerea online s-a realizat în primul rând prin pagina de Facebook cora România, unde echipa DDB a lansat aplicaţia cora Fashion Show. În cadrul acesteia, fanii si-au putut alege tipul de model adecvat (masculin sau feminin), pe care au creat diverse ţinute cu hainele de la Influx. Dupa ce s-au jucat de-a designerii şi au creat o ţinută favorită, fanii au putut distribui vestimentaţia catre prieteni, urmand ca cele mai populare posturi să fie răsplătite chiar cu outfit-urile alese. Succesul aplicatiei este dovedit de cele peste 29.000 de vizualizari totale de pagina precum si de rata foarte mare de return a userilor, peste 85.3% dintre cei care au folosit aplicatia o data s-au intors sa o mai foloseasca. De asemenea, 6.023 de vizualizari au provenit strict din share-urile date de utilizatori la tinutele create, fara alta promovare din partea brandului.
Blogosfera de fashion a fost şi ea implicată în promovarea campaniei: 5 bloggeriţe de profil au primit cadou din partea cora un articol vestimentar Influx şi provocarea de a realiza o ţinută glamour în jurul acestuia. După un teasing legat de surpriza primită, bloggeriţele şi-au încântat fanii cu ţinute foarte şic a căror semnătură a fost dezvăluită printr-un mesaj de revealing.
“Brandul Influx este un private label cu mult potenţial şi relansarea lui răspunde perfect nevoilor din acest moment ale pieţei – se ştie că românii şi în special doamnele sunt persoane cochete iar noi respectăm acest lucru, de aceea le oferim piese vestimentare ce răspund nevoii lor de eleganţă într-un buget prietenos. Tocmai pentru că e important să “Ştii de ce revii” în hipermarketurile noastre, cora face accesibil stilul şi bunul gust pentru toţi clienţii săi.”, concluzionează Camelia Popescu, Responsabil Comunicare cora România.
Punctul central al tuturor acţiunilor a fost parada de modă pentru lansarea întregii colecţii Influx, la care clienţii cora au participat alături de bloggeriţele implicate în campanie şi de fanii acestora.