Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Conferinta Marketing B2B – Primul eveniment dedicat exclusiv profesionistilor din segmentul

business-to-business

Pentru prima oară în organizarea de evenimente adresate comunităţii de afaceri din România, Evensys organizează pe 12 aprilie, în cadrul Hotel Crowne Plaza din Bucureşti, prima conferinţă din România dedicată exclusiv segmentului de marketing business-to-business.

Conferinţa Marketing B2B vine astfel în completarea portofoliului de evenimente adresate profesioniştilor din publicitate, relaţii publice, Internet şi social media si este organizat cu sprijinul partenerilor Bancpost şi Star Storage.

Evenimentul Marketing B2B îşi propune să creeze un spaţiu relevant pentru practicieni, să ofere oportunităţi consistente de schimb de idei şi expertiză şi, de asemenea, să dezvolte interacţiunea între jucătorii din această piaţă, atât din partea furnizorilor, cât şi a clienţilor. Panelul vorbitorilor invitati la eveniment acoperă principalele zone de expertiză, fiind prezenţi nume sonore de companii şi profesionişti, lideri de opinie în marketing, comunicare corporativă şi de brand şi marketing online.

Participanţii la conferinţă vor avea ocazia să discute despre strategii de marketing B2B cu: Aneta Bogdan (Brandient), Bogdan Naumovici (23 Communication Ideas), Kyriakos Xydis (Bancpost), Silvius Neagu (Star Storage), Florina Pinzaru (GDF SUEZ Energy Romania), Iulian Mangalagiu (Ceramica SA), Norbert Simionescu (Google), Adrian Stănescu (Think Digital), Radu Ionescu (Kinecto), Andrei Georgescu (White Image), Ciprian Gavriliu (PlayTheBalls), Andrei Roşca (Spada).

În cadrul conferinţei de o zi, vor fi analizate strategiile adaptate la realităţile mediului de business din perspectiva marketingului B2B. Astfel, cele 4 sesiuni ale conferinţei vor oferi participanţilor analize utile de business cu privire la: modalităţile de poziţionare diferenţiată faţă de concurenţă a unui brand, strategii de marketing integrat pentru jucătorii B2B, tactici şi soluţii reale pentru derularea campaniilor în mediul digital sau integrarea şi rolul reţelelor sociale în tot mai conturata disciplină de marketing digital.

Pentru mai multe detalii cu privire la eveniment, vă invităm să accesaţi site-ul oficial al evenimentului: //www.marketingb2b.ro/2011/.

Bucuresti, 25.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.