Faurit in Romania
S-a afirmat ca Dracula reprezinta imaginea Romaniei si ca aceasta imagine poate lucra in favoarea noastra daca este controlata. Cum ar trebui controlata aceasta imagine ? Cum am putea transforma acest personaj negativ intr-un atribut pozitiv al Romaniei?
Spune-ne parerea ta si te premiem cu un produs Lamonza. Trimite un mail pana pe 1 mai la cnsc@public-relations.ro si urmareste site-ul pentru a afla daca ai castigat!
Persoana de contact:
Adriana Lungu
adriana@public-relations.ro
www.public-relations.ro
Bucuresti, 20.04.2006
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Brand Auditul și Repoziționarea agenției Mediascope realizate de Cristiana Belodan
Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
SPOR își consolidează poziția pe piața lacurilor: un nou vizual și o nouă formulă cu proprietăți spo...
Sezamo lansează platforma Sezamo Chef printr-un concurs cu 150 de premii
De Ziua Pământului, Orange România sărbătorește 2 ani de program “Re” cu o campanie prin care oferă ...
The Group lansează Digital Data Capital – agenție de Digital Marketing și Data Science
Coșuri cadou & sustenabilitate: prin campania Verde de Paște, GourmetGIFT susține din nou protejarea...
Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din Rom...