Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Client Metrics cel mai nou instrument de masurare a satisfactiei clientilor

– Blue Point call center ofera studii de satisfactie a clientilor la cheie prin Trendelligent –

Blue Point (www.blue-point.ro), lider pe piata de servicii de call center din Romania, a lansat cel mai nou serviciu integrat de masurare si evaluare a satisfactiei clientilor, Client Metrics.

Client Metrics (www.client-metrics.com) este un instrument de monitorizare continua a clientilor deja existenti adresat atat companiilor B2B, cat si companiilor din B2C cu baze largi de clienti si care au nevoie de o fidelizare foarte atenta a acestora. Informatiile oferite de Client Metrics ajuta semnificativ activitatile din etapa de post vanzare.

Client Metrics poate masura oportunitatea niselor de clienti, reactia clientilor la schimbare, conditiile de reactivare a clientilor, evalueaza satisfactia clientilor, loializarea si retentia si gradul de implicare al clientilor fata de un anumit brand. De asemenea, Client Metrics ofera sprijin in segmentarea clientilor, cu o acuratete ridicata, ceea ce ajuta la crearea de oferte cat mai personalizate.

Crearea Client Metrics a venit ca rezultat al cererii de servicii integrate de sondare a satisfactiei clientilor venita din partea actualilor clienti Blue Point si prin aceasta, extinderea si completarea portofoliului de servicii.

Client Metrics a fost creat prin aportul de tehnologie performanta al Blue Point si prin know how-ul in cercetari de piata al companiei Trendelligent (www.trendelligent.ro).

“Noutatea Client Metrics este aceea ca reprezinta un serviciu integrat si independent, rezultat din unirea fortelor unui call center care poseda o tehnologie avansata, cu know how-ul unei companii de cercetare de piata. Pana acum serviciile de call center erau accesate doar pentru completarea sondajelor prin telefon, fara interpretarea si analiza datelor. Clientii ne-au cerut un serviciu la cheie si astfel, prin fortele Blue Point si Trendelligent, am creat Client Metrics”, declara Violeta Rosu, Managing Partner Blue Point.

Client Metrics este in acest moment sustinut de companiile fondatoare, insa, intr-un interval de 2 ani de la lansare, urmeaza sa devina o companie de sine statatoare. Pana la crearea Client Metrics ca si companie de sine statatoare, Blue Point si Trendelligent vor demara mai multe actiuni de educare a pietei in privinta beneficiilor utilizarii acestui tip de serviciu.

“Resursa care garanteaza existenta si continuitatea unei companii in piata sunt clientii. Costurile de atragere de noi clienti si chiar si de mentinere a acestora sunt tot mai mari. De cele mai multe ori intalnim lupta pentru cel mai mic pret insa, pretul nu este intotdeauna singurul criteriu si nici cel mai important. In acest scop a fost gandit Client Metrics, pentru a afla direct de la client raspunsurile despre perceptiile si experientele sale in relationare cu un anumit serviciu sau produs. Pe baza acestor raspunsuri se pot crea strategii viabile de marketing si politici eficiente de loializare. Client Metrics elimina orice factor subiectiv, clientul fiind mult mai deschis sa ofere feedback printr-o terta persoana impartiala”, declara Mariana Cosenco, Director General Trendelligent.

Client Metrics se adreseaza companiilor care fac business din volume mari de clienti, care au o oferta similara de produse si servicii iar diferentiatorul consta in special in customer care. Bancile, asiguratorii, furnizorii de servicii medicale, furnizorii de servicii de turism, leasing, service-uri auto, telecom, IT&C, distribuitorii de orice produse sau magazinele online reprezinta tipul de clienti care au nevoie de Client Metrics.

La finalul primului an de la lansare, intrucat este un instrument care presupune educarea pietei, Trendelligent si Blue Point estimeaza un venit de 200.000 de euro rezultat din proiectele Client Metrics.

BLUE POINT

Blue Point a fost infiintata in anul 2006 bazandu-se pe managementul unei echipe de specialisti din domeniul telecomunicatiilor. Misiunea sa este aceea de a le asigura clientilor personal experimentat si solutii CRM performante si customizate, totul pentru a adauga valoare afacerilor lor. Blue Point are in prezent 100 de angajati, iar cifra de afaceri la finalul anului 2012 a fost de aproximativ 1.000.000 eur.

TRENDELLIGENT

Trendelligent este o companie care ofera servicii de audit si studii de marketing, studii de satisfactie a clientilor, a angajatilor, studii de testare pentru noi produse/concepte, studii de (re)segmentare, studii de (re)pozitionare, de pret pentru companiile B2B. Compania are expertiza in realizarea de studii pentru companii din domeniul IT&C, petrol, financiar, constructii si medical. Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati www.trendelligent.ro.

Bucuresti, 25.09.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.