Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cheloo: Publicul trebuie mancat, devorat si dominat

Audienţele zilei de 23 septembrie: Publicul a mancat, a devorat şi dominat X Factor

Cel de-al doilea sezon X Factor România a luat startul în forţă la Antena 1 cu o ediţie care a cucerit publicul din primul până ultimul minut. Voci bune, emoţii puternice, momente amuzante şi un juriu pe placul tuturor generaţiilor a fost promisiunea respectată a Antenei 1 pentru acest nou sezon. Telespectatorii au “devorat” premiera X Factor de aseară, în minutul de aur 22.29, Antena 1 înregistrând un rating mediu de 20.1 rtg şi o cotă de piaţă de 41 de procente la nivelul targetului comercial, 15-54 urban. Supershow-ul prezentat de Răzvan şi Dani s-a impus lider absolut de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public.

X Factor a înregistrat performanţe remarcabile şi în mediul online. Site-ul xfactor.a1.ro a înregistrat o creştere a traficului de 100%, viewership-ul estimat in online pentru X Factor a fost de 1.840.000, iar pe Twitter a fost ieri cel mai discutat subiect din România.

Premiera X Factor a învins aseară orice fel de concurenţă. Vocile bune, poveştile frumoase, unele mai triste, altele mai vesele, momentele amuzante şi replicile savuroase ale juriului au fost ingredientele succesului primei ediţii a acestui sezon X Factor, succes măsurat în milioane de telespectatori şi fani din online. X Factor a înregistrat aseară un rating mediu de 12.4 puncte şi o cotă de piaţă de 25.2% la nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, impunându-se detaşat pe primul loc în topul audienţelor, la mare distanţă de televiziunea clasată pe a doua poziţie, Pro Tv. Aceasta din urmă a înregistrat la nivelul aceleiaşi categorii de public doar 8.3 puncte de rating şi 16.8% share.

Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targetului din mediul urban, Antena 1 conducând şi de această dată audienţele. 1.144. 000 de telespectatori din mediul urban au urmărit în medie X Factor, cu aproape 500.000 mai mulţi decât aceia care priveau aseară programul principalului competitor, Pro Tv.

Aproape 1.800.000 de telespectatori au urmărit-o pe Claudia Schiffer de România

Vârful de audienţă în rândul targetului all urban a fost înregistrat la ora 22.13, când aproape 1.800.000 de telespectatori au urmărit evoluţia şi jurizarea frumoasei Flavia Hosda. La doar 18 ani, Flavia a impresionat publicul şi juriul, nu doar cu timbrul ei special, ci şi cu un look natural şi fresh, clujeanca fiind supranumită Cludia Schiffer a României.

Cine a urmărit X Factor?

Formatul antrenant, juriul, dar şi cei doi prezentatori au atras în faţa micilor ecrane un public tânăr, premium, preponderent feminin.

Potrivit datelor de audienţă furnizate de Kantar Media, dintre milioanele de telespectatori care au privit aseară premiera X Factor cei mai mulţi au fost tineri, din categoriile 25-34, 35-44 şi 45-54 de ani, provenind din mediul urban şi având studii superioare.

Super show-ul de la Antena 1 se bucură de o foarte mare popularitate în rândul femeilor, dar şi al românilor aparţănând categoriilor sociale premium.

Cel mai discutat subiect din România pe Twitter şi trafic dublat pe a1.ro

Popularitatea X Factor nu s-a reflectat doar în cifrele de audienţă, ci şi în tratarea subiectului în mediul online. Conform unei monitorizări furnizate de Zelist Monitor, duminica, 23 septembrie, viewership-ul estimat în online pentru X Factor a fost de 1.840.000, cel mai controversat dintre juraţi, Cheloo, fiind şi cel despre care s-a vorbit cel mai mult în mediul online.

a1.ro a înregistrat ieri o creştere a traficului de 100% comparativ cu duminicile anterioare. Xfactor.a1.ro, a înregistrat ieri 250.000 de afişări, iar numarul fanilor de pe pagina oficiala de Facebook: //www.facebook.com/xfactor.romania, a ajuns la 187,274.

De asemenea, pe Twitter #XfactorRomania a fost cel mai discutat subiect din Romania, generând un viewership de 342.000.

Poveştile cu final fericit se scriu la X Factor

Telespectatorii au putut urmări aseară la X Factor imagini filmate în cele şase oraşe în care au avut loc audiţiile pentru acest sezon. Craiova, Sibiu, Iaşi, Cluj, Timişoara şi Bucureşti au fost luate pe sus în această vară de caravana X Factor.

Concurentul care a deschis seara este şi unul dintre cei mai tineri. Are doar 16 ani, dar a surprins cu vocea lui, dar mai ales cu atitudinea, atunci când nu s-a lăsat intimidat de remarcele lui Dan Bittman sau Cheloo, care nu s-au putut abţine să nu comenteze vârsta şi vocea încă “necoapte”, dar mai ales privirea de “vampiraş”. Momentul său poate fi urmărit aici:
//xfactor.a1.ro/vampiraul-sa-suparat-a-pus-mina-pe-stativ-si-a-lovit-rau-de-tot-juriul-167.html.

Alin Dan Rusu: bona, maseur, extraterestru, după aprecierile Deliei şi ale lui Dan Bittman, este un alt concurent care a lăsat pe toată lumea cu gura căscată. Nu are studii muzicale, dar o voce dumnezeiască, impresionându-I pe cei trei juraţi cu o arie de operă. Calităţile sale vocale sunt deosebite şi, de asemenea, foarte rare.
//xfactor.a1.ro/alin-dan-rusu-bona-maseur-extraterestru-ce-voce-173.html

Ioan Man, omul care l-a făcut pe Dan Bittman să plângă în hohote, şi cu siguranţă, cel puţin jumătate dintre telespectatori, a adus pe scena X Factor o infuzie de optimism, o voce superbă şi o melodie deosebită: You raise me up! Faptul că este nevăzător, nu îl împiedică pe Ioan Man să ducă o viaţă absolut normală. “Ai trei milioane de DA, trei ar fi prea puţini:, a fost concluzia juriului după prestaţia lui.

//xfactor.a1.ro/ioan-man-nevazatorul-cu-voce-de-inger-a-demonstrat-ca-orice-se-poate-atunci-cand-vrei-cu-adevarat-vezi-reactiile-neasteptate-ale-juratilor-170.html

Prestaţiile tutror concurenţilor pot fi urmărite aici: //xfactor.a1.ro/stiri/.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All Urban si 15-54 Urban
Perioada 23 septembrie 2012

Bucuresti, 24.09.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.