Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„Chefi la cuțite”, record absolut de audiență: ediția a obținut cea mai mare audiență din rândul producțiilor din prime-time pe acest an

Marți, 1 noiembrie, la Antena 1

Ediția „Chefi la cuțite” de marți, 1 noiembrie, a adus show-ului un record absolut de audiență: ediția a obținut cele mai bune cifre pe toate targeturile și, în plus, are cea mai mare audiență din rândul producțiilor din prime-time, pe publicul comercial.

Nu mai puțin de 16,2 puncte de rating și 37,2 % cota de piață obținea emisiunea în minutul de maximă audiență, atins pe publicul comercial la 21.43, mai mult decât dublu față de următorul clasat, Pro Tv, care avea 7,3 puncte de rating și 16,7 % cota de piață.

În intervalul orar 20.30-23.26, „Chefi la cuțite” nu a avut rival, emisiunea fiind lider de piață și înregistrând cele mai bune cifre din istoria show-ului. 13 puncte de rating și 32 de procente din cota de piață a obținut în medie ediția de marți seară, acesta fiind și un record de audiență în rândul producțiilor din prime-time pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de anul acesta. Pe același target, locul secund a fost ocupat de Pro Tv cu o medie de 8,5 puncte de rating și 21 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a condus topul audiențelor cu o medie de 9,3 puncte de rating și 20,5 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,8 puncte de rating și 15 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării, emisiunea a fost lider cu 8,2 puncte de rating și 18,7 % cota de piață, urmată de Kanal D cu 7,3 puncte de rating și 16,7 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al treilea cu 6,4 puncte de rating și 14,7 % cota de piață.

Marți, 1 noiembrie, Antena 1 a fost lider de piață și în prime-time (intervalul cuprins între orele 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 10,9 puncte de rating și 27,9 % cota de piață, aceasta fiind cea mai bună zi din 2016. Pe același target, în prime-time, poziția scundă a revenit Pro Tv cu o medie de 9,3 puncte de rating și 23,7 % cota de piață. Și la nivelul întregii zile Antena 1 a fost lider cu o medie pe publicul comercial de 3,8 puncte de rating și 22,3 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 3,6 puncte de rating și 20,9 % cota de piață.  

Sursa: Kantar Media       
Copyright: ARMADATA S.R.L.        
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group       
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National       
Perioada 1 noiembrie 2016

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.