Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ceramica Iasi lanseaza BRAC

Ceramica Iaşi anunţă lansarea celui mai inovator produs al companiei: noul material de zidărie, BRAC. Numele BRAC este puternic şi încărcat de semnificaţie, fiind rezultatul unei combinaţii de termeni: “Brick” şi “AAC” (caramidă şi BCA în limba engleză). Astfel, clienţii şi toţi potentiaţii consumatori pot deduce din prima cele mai importante beneficii rezultate din utilizarea BRAC: BRAC este rezistent, usor şi spornic întrucât el combină cele mai importante calităţi ale carămizilor şi ale BCA-ului.

Decizia de a intra în acest an pe piaţa din România cu un nou produs de zidărie este una strategică, bazată pe o nevoie identificată în piaţă.

“Obiectivul principal este să oferim ce este mai bun pentru consumator. De aceea, investim în oferirea aceloraşi produse calitative ca şi până acum, la preţuri adaptate nevoilor şi cerinţelor celor care intenţionează să-şi construiască o casă”, a declarat Iulian Mangalagiu, director general al Ceramica Iaşi.

Primul avantaj ce rezultă din această combinaţie “genetică” de materiale este preţul redus, un lucru benefic în contextul economiei actuale. Deşsi este înzestrat cu cele mai bune calităţi ale cărămizii şi ale BCA-ului, BRAC-ul este la fel de ieftin ca cel din urmă. Un alt beneficiu adus de BCA formulei BRAC este uşurinţa folosirii. Datorită dimensiunilor mari ­şi consumului mic de mortar, cu BRAC construcţia avansează repede. Din partea BCA-ului produsul mai moşteneşte 2 trăsături importante – este spornic ş­i us­or de transportat. Greutatea BRAC-ului este similară cu greutatea BCA-ului de bună calitate, ceea ce îl face mai u­şor de manipulat şi transportat.

Din partea cărămizii se recunosc trăsăturile care ţin de durabilitate şi rezistenţă (BRAC are o rezistenţă la compresiune de două ori mai mare decât prevede legea) precum şi izolarea termică excelentă. Nu este deloc de neglijat faptul că produsul este cât se poate de “verde” – fiind 100% ecologic.

Proprietăţilor deosebite care se îmbină în acest nou produs li se adaugă bineînţeles garanţia calităţii companiei producatoare. Ceramica Iaşi dovedeşte încă o dată din plin inovaţia şi calitatea produselor pe piaţa materialelor de construcţie. Rezistenţa noului material de zidărie, BRAC, se situează la o medie de 10 N/mm2, de cel puţin două ori mai rezistent decât un BCA de calitate superioară, şi la fel de rezistent ca o caramida obişnuită.

“Performanţa BRAC este susţinută de sute de teste privind caracteristicile higrotermice, rezistenţă, uşurinţa de punere în operă, teste efectuate atât în laboratoarele fabricii, cât şi pe şantiere din Suceava, Bacău şi Iaşi, aspect care ne-a determinat să-l recomandăm cu încredere şi convingere”, a mai declarat Iulian Mangalagiu, director general al Ceramica Iaşi.

Pentru urmatorii 3 ani compania estimează că BRAC va reprezenta 10% din veniturile Ceramica şi va genera vânzări de peste un milion de euro. Astfel, compania doreşte ca noul material de zidărie să câştige o cota de piaţă de cel putin 5%.

Ceramica SA a înregistrat o scădere a vânzărilor cu 20% în 2009 faţă de 2008 ajungând la o cifra de afaceri de 12.5 milioane euro.

Despre Ceramica SA

Ceramica Iaşi este unul dintre liderii pieţei româneşti ai materialelor pentru zidarie, acoperişuri şi finisaje.

Cu peste 40 de ani de experienţă şi peste 200 de angajaţi, compania este recunoscută pentru calitatea superioară a produselor sale precum şi pentru rezistenţa la compresiune a materialelor pentru zidărie.

Acţionar majoritar în cadrul Ceramica este, din iulie 2007, cel mai mare investitor la nivel global care acţionează pe piaţa românească – fondul de investiţii Advent International. Compania şi-a marit numărul de produse şi capacitatea de fabricare a acestora, investind în cea mai modernă linie de producţie a blocurilor ceramice din Europa de Est.

Brikston, lansat în toamna anului 2008, este marca de caramizi şi blocuri ceramice produse de Ceramica Iasi şi reprezintă peste 90% din cifra de afaceri a companiei. Promisiunea brandului Brikston este o declaraţie de seriozitate. Fiecare produs este înzestrat să ofere cea mai mare rezistenţă de pe piaţă în domeniul construcţiilor (până la 45 N/mm2).

www.brikston.ro

Bucuresti, 31.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.