free download 78 travel guides written by experts

CEL.ro – retrospectiva a 12 ani de activitate în ecommerce-ul românesc

Luna septembrie marchează aniversarea cu numărul 12 a celui mai mare retailer online cu capital integral românesc – CEL.ro, companie care deţine locul 2 pe piaţa de electro-IT din România.

Momentul aniversar este sărbatorit cu reduceri masive şi lansarea unei noi interfeţe a site-ului.

Încă de când a fost înfiinţat, filosofia retailerului a fost orientată către client, acesta propunându-şi constant să ofere produse la cele mai bune preţuri de pe piaţă.

Dacă retailerul încheia anul 2005 cu câţiva angajaţi, aproximativ 40 de categorii de produse pe site şi un număr de peste 1000 de comenzi, în 2016 CEL.ro are peste 150 de angajaţi, peste 480 de categorii pe site şi va atinge la sfârşit de an aproximativ 1 milion jumătate de comenzi. În prezent compania are în jur de 800.000 de clienţi şi peste 2 milioane jumătate de produse vândute.
În prezent pe site-ul retailerului se regăsesc aproximativ 279.000 de produse.

Infograficul alăturat prezintă o retrospectivă vizuală a evoluţiei CEL.ro în 12 ani de activitate: 2004-2016. Anul 2011 marchează o creştere a numărului de comenzi cu 65%, iar a cifrei de afaceri cu 60% acesta fiind practic elementul declanşator care anunţă trendul ascendent şi rapid de creştere pe care intră CEL.ro.


Unul dintre momentele cele mai importante din istoria CEL.ro se întâmpla în anul 2012 când retailerul înregistra cea mai mare creştere a cifrei de afaceri avută de un magazin online din România, o creştere de 70% faţă de anul precedent – de 7 ori mai mare decât cea înregistrată de principalul competitor şi de 18 ori mai mare faţă de cea a pieţei electro-IT.

Acesta este momentul în care CEL.ro îşi consolidează poziţia în piaţă şi ocupă locul doi în topul magazinelor online din Romania.

În 2015 CEL.ro anunţa că are o cifră de afaceri de 178 mil de lei şi se asteaptă la creşteri de aproximativ 45% pentru anul 2016.

CEL.ro declară ca această creşterea constantă şi solidă se datorează pe de o parte echipei şi managementului intern, şi pe de altă parte dezvoltării accelerate a ecommerce-ului, apariţiei şi dezvoltării tehnologiilor, schimbării comportamentului consumatorului online, sistemului de logistică  şi folosirii tot mai frecvente a dispozitivelor mobile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *