Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cea mai noua campanie de loialitate de la real,-

Electrocasnice Braun din gama Premium, cu reducere de pana la 40%

Până pe data de 3 aprilie 2013, clienţii real,- Hypermarket se vor putea bucura de preţuri preferenţiale, cu reducere de pana la 40%, la produsele Braun aparținând producătorului Procter & Gamble, pe baza completării unor carduri bonus primite la casele de marcat, în cadrul celei mai recente campanii de loialitate organizate de magazinele real,-.

Pentru fiecare 40 de lei cheltuiţi în oricare dintre hipermarketurile real,- din România, clienţii persoane fizice vor primi câte un autocolant cu un punct bonus, care se lipeşte pe cardul bonus special primit de la casa de marcat. După adunarea a 15 de puncte bonus, clienţii îşi pot alege oricare dintre cele 9 produse care alcătuiesc gama Braun aflate în promoţie (uscător de păr Satin Hair seria 7, placă de întins părul Satin Hair, epilator Silk-épil seria 3, aparat de epilat wet&dry seria 7, aparat de ras 340, fier de călcat 730, storcător de fructe, mixer vertical şi set cu periuţă de dinţi Oral B Triumph Braun 5000). Punctele bonus pot fi colectate în magazine până la data de 20 martie 2013, cardul bonus putând fi folosit până la finalul campaniei, pe 3 aprilie 2013.

„Aşa cum i-am obişnuit deja pe clienţii noştri, pentru această campanie de loialitate am selectat din nou produse dintr-o gamă de top, electrocasnicele mici ale companiei germane Braun, tocmai în dorinţa de a le face cât mai accesibile tuturor. Cele 9 produse Braun pe care le-am inclus în promoţie au fost alese în aşa fel încât să acopere necesităţile întregii familii, de la produse de îngrijire personală, până la produse de bucătărie. În plus, aşa cum am procedat şi cu campaniile anterioare, noua campanie se desfăşoară pe o perioadă îndelungată, tocmai pentru a da ocazia cât mai multor clienţi de a beneficia de reducerea semnificativă de pana la 40%, pe baza cumpărăturilor curente, fără eforturi suplimentare”, a spus Eugen Mihai, Marketing Manager la real,- Hypermarket Romania.

Regulamentul campaniei este disponibil gratuit oricărui solicitant la Biroul de Informaţii pentru Clienţi şi la adresa:
//www.real-hypermarket.ro/pdf/Regulament-campanie-loializare-Braun.PDF.

real,- Hypermarket România s-a lansat oficial în martie 2006 şi operează 24 de magazine pe piaţa locală în 18 oraşe din ţară (4 în Bucureşti, câte 2 în Timişoara, Oradea şi Constanţa şi câte unul în Arad, Baia Mare, Satu Mare, Cluj-Napoca, Deva, Sibiu, Târgu Mureş, Braşov, Suceava, Bacău, Galaţi, Ploieşti, Piteşti şi Craiova. Reţeaua magazinelor real,- comercializează aproximativ 70.000 de produse alimentare şi nealimentare, provenind de la peste 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din România.

Braun este cel mai cunoscut brand premium pentru produse din categoria electrocasnicelor mici. Brandul Braun al producătorului Procter & Gamble este asociat design-ului special al produselor, care îşi are originea în vremea pionieratului design-ului industrial, reprezentat de legendarul Dieter Rams și de succesorii săi. Produsele Braun duc cu gândul direct la calitatea şi inovaţia tipic germane. Braun rămâne cunoscut mai ales graţie rezistenţei, fiabilităţii şi durabilităţii a tuturor electrocasnicelor sub marca Braun, fie ele produse de îngrijire personală sau aparate de uz casnic.

Bucuresti, 04.12.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.