Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandurile de incredere ale anului 2006

Cititorii revistei Reader’s Digest au ales cele mai de incredere 25 de branduri din Romania in urma studiului Trusted Brand efectuat de publicatie in colaborare cu firma de cercetare Direct Marketing. Increderea a fost definita drept raportul personal pe care fiecare dintre noi il realizeaza in urma evaluarii ofertei fata de asteptarile noastre si modul in care aceste asteptari ne sunt implinite.
 
Marca inregistrata la nivel european de catre Reader’s Digest, studiul Trusted Brand este unul dintre cele mai ample si complexe studii asupra consumatorului din Europa. Obiectivul principal al studiului este desemnarea acelor branduri in care au incredere consumatorii europeni. In prezent, Trusted Brand se afla la al saselea an consecutiv in care se desfasoara in granite europene, ajungind sa fie actualmente organizat in 15 tari, printre care Franta, Spania, Marea Britanie sau Germania, si mai nou, Romania. Studiul ofera date comparabile pentru toate tarile in care este implementat. Cele 363,740 de voturi cumulate la nivel european, oferite de cititorii Reader’s Digest, au adus in discutie peste 114,810 de produse.
 
Lansat in Romania in numarul de ianuarie al revistei Reader’s Digest, si derulat pe o perioada de o luna, pe un esantion de respondenti selectati dintre cititorii revistei, studiul a desemnat 25 de branduri carora cititorii revistei le-au acordat increderea lor, cea mai inalta distinctie cu care un consumator poate onora un brand sau altul.
 
Campionul castigatorilor multinationali este brandul Nokia, care si-a adjudecat trofeul categoriei Telefonie Mobila atat in Romania, cat si in toate celelalte 14 tari europene unde s-a desfasurat studiul Trusted Brand. Connex este brandul de telefonie mobila care a acumulat cele mai multe voturi la capitolul Operator Telefonie Mobila.
 
La Banci, BCR s-a clasat pe locul cel mai inalt al podiumului, acumuland putin sub 40% din voturile cititorilor Reader’s Digest. Visa a fost votat drept cardul in care respondentii au cea mai mare incredere (inregistrand performanta de a primi acest titlu si in alte 13 tari), iar ASIROM a fost desemnat drept cel mai de incredere brand din domeniul Asigurarilor. Liderul categoriei Automobile este Mercedes, iar Petrom ocupa acelasi loc fruntas in topul Benzinariilor. Brandul numarul unu in Calculatoare: Intel. Phillips si-a adjudecat pozitia similara la categoria Electrocasnice. Metro este brandul de Centru Comercial ce inspira cea mai multa incredere romanilor.
 
Ariel si Head & Shoulders se dovedesc doua pariuri castigate ale producatorului Procter & Gamble, adunind un vot de incredere decisiv atat de la respondentii studiului Trusted Brand din Romania, cat si din alte 5 tari in care s-a desfasurat sondajul (Ariel). Un alt campion multinational, brandul Colgate, si-a asigurat recunoasterea internationala in 6 din cele 14 tari in care s-a desfasurat sondajul (inclusiv Romania). Categoria Cosmetice a fost castigata de Avon, marca care a intruchipat increderea pentru cititorii Reader’s Digest din alte trei tari europene pe langa Romania.
 
Brandul Mobexpert a fost desemnat drept castigator al increderii cititorilor Reader’s Digest la categoria Mobila. Eurovita sunt cele mai de incredere vitamine, in timp ce brandul Coldrex detine aceeasi pozitia de forta pe piata Medicamentelor impotriva Racelii.
 
La categoria Apa Minerala, Borsec a insumat cele mai multe dintre preferintele romanilor. Brandul Prigat a triumfat pe segmentul Sucuri Naturale. Marca Bunica este premianta categoriei Ulei de gatit, iar Knorr este brandul cel mai cel mai de incredere cand vine vorba de Condimente. 
 
Presedintele Romaniei, Traian Basescu, este in continuare figura publica in care respondentii au cea mai mare incredere, asa cum indica si sondajele de opinie efectuate la nivel national. La capitolul media, PRO TV domina segmentul TV, Europa FM pe cel radio, iar Jurmalul National a fost votat drept cel mai de incredere cotidian.
 
Toate marcile castigatoare au dreptul ca, timp de un an, sa foloseasca insemnul Trusted Brand in toate campaniile de presa de pe teritoriul Romaniei, inclusiv pe eticheta de produs. Rezultatele integrale ale studiului vor fi publicate in numarul de mai al revistei Reader’s Digest, care poate fi gasit la toate punctele de difuzare a presei incepand cu data de 26 aprilie. Citorii revistei care au raspuns la intrebarile studiului Trusted Brand au participat si la un concurs. In urma tragerii la sorti efectuate la sediul redactiei, Marcut Petru, 49 de ani, medic veterinar din Timisoara, a fost desemnat drept castigatorul marelui premiu, un cuptor cu microunde.  
 
Editura internationala de reviste, muzica si carti, Reader’s Digest este in sine unul din cele mai de incredere branduri a nivel global. Fondata in 1922, Reader’s Digest apare astazi in 50 de editii in intreaga lume, in 21 de limbi, fiind cea mai citita revista si cea mai mare editura pe plan internationala. Lansata in octombrie 2005 si in Romania, Reader’s Digest a cucerit cititorul roman insetat de subiecte de interes general. Conform BRAT, publicatia a inregistrat in ultimele luni ale anului trecut vanzari de peste 130.000 de exemplare lunar.
 

Bucuresti, 18.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.