free download 78 travel guides written by experts

Brands&Bears, Hochland si „Cascavalerii Gustului”

„Cascavalerii Gustului te premiaza!” este noua campanie promotionala a Cascavalului Hochland, creata de Brands&Bears. Platforma promotionala „Cascavalerii Gustului” continua strategia de repozitionare a cascavalului Hochland inceputa toamna trecuta. Daca in campania de imagine am aflat in cat de multe feluri de mancare putem folosi cascavalul Hochland, acum putem castiga bani pentru a incerca aceste retete.

Cascavalul Hochland ofera consumatorilor sansa de a castiga 100.000 de euro (100 euro X 1000 de premii), bani pentru bunatati de pus pe masa.

In plus, fiecare pachet promotional contine o reteta delicioasa cu cascaval, numai buna pentru a-i surprinde placut pe cei dragi.

Iar cei 5 ‚cascavaleri ai gustului’ pot fi gasiti pe pachetele de cascaval Hochland participante la promotie, sub forma unor magneti haiosi.

Inscrierea in promotie se face prin trimiterea codului de pe produsele participante prin SMS, prin apelarea Centrului Infoline Hochland Romania sau prin introducerea codului unic pe www.cascavaleriigustului.ro

Promotia se desfasoara in perioada 15 martie – 31 mai.

„Chiar in timpul filmarilor spotului de imagine cu bucatarii, toamna trecuta, vorbeam cu echipa de creatie sa personificam bucatarii si sa-i declinam pe o platforma de promotie. Astfel s-a nascut ideea de Cascavaleri, niste personaje simpatice care iti aduc stiinta gatitului si premii valoroase. In campania de imagine am dus cascavalul Hochland in zona gustului bun si a creativitatii in Bucatarie. Cascavalerii Gustului, bucatari haiosi, nu fac decat sa intareasca aceasta pozitionare” – Cristian Bulfinschi, Executive Director Brands&Bears.

Cascavalerii din partea Hochland au fost: Andreea Marincescu, Adriana Mihali, Corina Sarcinschi
Cascavalerii Brands&Bears: Cristian Bulfinschi (Creative Director), Felicia Bolboceanu (Client Service), Andrei Galeata (Art Director), Gabriel Coman (Copywriter)

Bucuresti, 10.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *