Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Botanique cauta comunicator pentru Babytree

Comision de 50.000 euro pentru 100.000 de plante vandute in campanie

Firma Botanique, importatoare a plantelor Babytree lanseaza o provocare tuturor agentiilor de media, publicitate si PR pentru gasirea celei mai ingenioase si eficiente campanii de promovare a marcii Babytree. In acest sens toti cei interesati sunt invitati ca in perioada 1-15 septembrie sa trimita pe adresa office@botanique.ro o propunere sau idee de campanie, planul de activitati, bugetul estimat si rezultatele preconizate. Campania se doreste a se desfasura la nivel national in perioada 1 octombrie – 30 decembrie a.c. si va avea ca scop cresterea gradului de notorietate a marcii Babytree si marirea numarului de vanzari fata de anul trecut in perioada sarbatorilor de iarna.

Alte informatii ajutatoare privind produsele Babytree si tot ceea ce s-a comunicat presei de la lansarea produsului pe piata din Romania pot fi gasite pe site-ul www.botanique.ro.

Pana la sfarsitul lunii septembrie va fi anuntat numele agentiei agreate pentru acest demers.
“ Nu am apelat la o singura companie, la o singura idee de promovare pentru ca stim ca in domeniul creativitatii, asa cum este publicitatea, exista multi oameni inteligenti care iubesc competitivitatea si asteapta sa fie pusi la incercare pentru a-si demonstra profesionalismul”, a declarat Patricia Pop, director general Botanique.

Botanique doreste asadar sa isi gaseasca un partener care sa aiba viziune nationala – o campanie care sa genereze foarte multe vanzari implica un buget important alocat cauzei si de asemenea un buget similar drept comision oferit respectivei agentii. „Mergand pe un schimb echitabil in care sa fie platita eficienta acestei campanii, am putea oferi 0,5 euro din vanzarea fiecarui Babytree agentiei de media, pentru campania care va aduce cele mai multe vanzari. Pentru 100.000 de bucati vandute credeti ca ar fi interesata vreo agentie de publicitate sa incaseze 50.000 de euro?”, a comentat Patricia Pop.

In cadrul campaniei de promovare Botanique va lansa Programul de Donatii pentru Mediu 2008-2009 ceea ce inseamna ca 0,5 euro din vanzarea fiecarui Babytree in perioada 1octombrie 2008 – 30 decembrie 2009 vor fi donati actiunilor de impadurire din Romania. Pentru acest program, Botanique cauta parteneri institutii publice, ONG-uri si chiar firme private cu care sa se asocieze si impreuna cu care sa demareze diverse proiecte de mediu. Acest gen de parteneriat se desfasoara deja in Franta si 0,5 euro din vanzarea fiecarei plante sunt donati unui amplu Program de reimpadurire lansat de Planete Urgence (ONG). Asadar vanzarile de Babytree vor aduce donatii atat pentru Romania cat si pentru alte zone defrisate ale lumii.

Micile plante vor aniversa in luna noiembrie 1 an de cand se afla in Romania. “Pana la jumatatea acestui an au fost vandute peste 10.000 de brelocuri vii, dar speram ca in urma campaniei de informare si promovare la nivel national, cati mai multi romani sa adopte un Babytree si astfel sa sprijine initiativa noastra de donare a 0,5 euro pentru refacerea zonelor verzi din Romania”, a spus directorul general al firmei Botanique.

BabyTree este un simbol cu conotatie ecologica si sentimentala pentru toti cei care iubesc natura si pretuiesc viata in general. El se adreseaza: companiilor si institutiilor care il pot oferi in diverse ocazii (evenimente, aniversari, sarbatori) angajatilor, partenerilor de afaceri, colaboratorilor si furnizorilor; persoanelor care doresc sa contribuie activ la protejarea mediului si celor care doresc sa fie la moda, pentru ca acest accesoriu este foarte trendy in tari precum Elvetia, Italia, Spania, Franta, Belgia si altele. Babytree poate fi in acelasi timp si un cadou personal inedit, cu o conotatie sentimentala (daruit unei doamne sau domnisoare ca pandant agatat unui lantisor sau ca plantuta pe birou) dar si ecologica (daca tot poluezi mergand cu masina personala, poti contribui indirect la protejarea mediului). Mica planta poate fi de asemenea atasata la telefon sau utilizata ca port-chei, devenind astfel un bun remediu impotriva stresului cotidian. Aparent doar un obiect de forma unei capsule cilindrice de doar 4 cm inaltime si 1,5 cm diametru, Babytree reuseste sa cucereasca imediat.

Babytree are in portofoliu peste 20 de tipuri de plante – suculente si cactee. Fiecare planta este livrata intr-un „leaflet” care cuprinde informatii cu privire la modul de ingrijire a respectivei plante.

Pe www.botanique.ro gasiti imagini relevante cu plantele in recipient si la maturitate, dar si poze explicative cu procesul de transplantare.

Bucuresti, 01.09.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.