Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW i8 câştigă Engine of the Year Award 2016

Sistemul hybrid plug-in ce propulsează BMW i8 ocupă primul loc în categoria lui pentru al doilea an consecutiv în principala competiţie mondială rezervată motoarelor

După victoria în clasamentul general şi două succese la clasă în competiţia de anul trecut a International Engine of the Year Awards, sistemul de propulsie ce echipează BMW i8 a triumfat încă o dată în categoria lui – clasa motoarelor cu capacitatea între 1,4 şi 1,8 litri – la ediţia de anul acesta. Succesul BMW Group la Premiile Internaţionale Motorul Anului 2016 reprezintă o nouă dovadă a potenţialului de performanţă al pachetului de tehnologii Efficient Dynamics, care, cu începere din 2007, a permis o îmbunătăţire continuă a plăcerii condusului, în timp ce consumul şi emisiile au fost reduse.


International Engine of the Year Awards au fost lansate în 1999 – de atunci, cu un total de 67 de victorii la clasă şi în clasamentul general, BMW este cel mai de succes producător în această competiţie, cu un număr aproape dublu faţă de orice altă marcă din piaţă. De altfel, în fiecare an, BMW şi-a adjudecat cel puţin o distincţie. . În acest an BMW a înregistrat 9 clasări de podium dintr-un total de 12 categorii.

În fiecare an, juriul de specialitate, care acum a fost format din 65 de jurnalişti auto din 31 de ţări, selectează cele mai bune exemplare în numeroase categorii. Câştigătorii premiilor sunt prezentaţi, împreună cu distincţiile lor, în cadrul unei gale ce a avut loc miercuri, 1 iunie 2016, la Engine Expo din Stuttgart.

Sistemul hybrid plug-in ce propulsează BMW i8 combină performanţele unui automobil sport cu economia de combustibil a unui model de clasă mică. Motorul cu ardere internă, cu trei cilindri, de la BMW i8 dezvoltă 170 kW/231 CP şi acţionează puntea spate, în timp ce electromotorul de 96 kW/131 CP este alimentat de un acumulator litiu-ion, care poate fi încărcat de la o sursă casnică de energie electrică, şi transmite puterea spre puntea faţă. Acest sistem hybrid plug-in, dezvoltat şi produs de BMW Group, permite o autonomie de până la 37 de kilometri în regimul de testare EU şi o viteză maximă de 120 km/h în regim integral electric, cuplate cu o experienţă a condusului cu tracţiune integrală, evidenţiată de acceleraţia puternică şi o distribuţie dinamică a puterii în virajele abordare sportiv.

Cea mai puternică dintre cele două surse acţionează puntea spate şi utilizează impulsul electric oferit de sistemul hibrid pentru a furniza plăcerea condusului specifică BMW, dar şi un nivel revoluţionar în ceea ce priveşte eficienţa. Sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat în 4,4 secunde, cu un consum mediu mixt – calculat în ciclul de testare EU pentru automobile hybrid plug-in – de 2,1 l/100 km şi 11,9 kWh de electricitate. Aceasta echivalează cu emisii CO2 de 49 g/km.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.