free download 78 travel guides written by experts

Bilantul THE PRACTICE la Romanian PR Award 2011

11 nominalizări, 4 Gold, 2 Silver și o Diplomă de Excelență

La Gala Romanian PR Award desfășurată aseară (27.10.2011) THE PRACTICE s-a urcat pe scenă de 7 ori. Intrată în finală cu 11 nominalizări, agenția de PR a câștigat Aur la 4 categorii, Argint la alte 2 categorii și o Diplomă de Excelență.

Premiile au fost obținute cu 6 campanii distincte pentru clienți foarte diferiți, demonstrând în acest fel creativitate și rezultate într-o gamă largă de servicii de PR și competențe în multiple industrii.

"Suntem foarte fericiți cu rezultatul de aseară! Am câștigat la unele dintre categoriile cu cea mai aprigă concurență din competiție, totodată categorii foarte reprezentative pentru domeniul nostru, al relaților publice: Comunicare pentru administrarea crizelor și oportunităților, Comunicare corporatistă, Comunicare internă, Comunicare pentru produse medicale, Evenimente. La PR pentru marketing am luat chiar de 2 ori Aur, la ambele subcategorii – produse/servicii noi și produse/servicii existente. BRAVO echipei mele de fete frumoase si destepte de la THE PRACTICE! Mulțumim tuturor clienților noștri pentru încredere, oportunitate și sprijin! Lor le dedicăm aceste premii!" declară Gabriela Lungu, managing partner THE PRACTICE.

Campaniile câștigătoare sunt:

"Decăderea şi Renaşterea unui Simbol Național"/ client VES Sighişoara – Aur la PR pentru marketing produse/servicii noi;
"Gusto Mega Surprize cu Mega Buzz"/ client Gusto Pufuleți – Aur la PR pentru marketing produse/servicii existente;
"125 de femei pentru schimbare"/ client AVON România – Argint la Comunicare corporatistă;
"Transparența e aur curat"/ client RMGC – Aur la Comunicare pentru administrarea crizelor și oportunităților;
"Crazy about computers"/ client TechTeam Global – Argint la Comunicare internă;
"Fii la curent, fii competent!"/ client SNMF – Aur la Comunicarea produselor medicale;
"125 de femei pentru schimbare"/ client AVON România – Diplomă de excelență la Evenimente.

Celelalte nominalizări au fost obținute pentru:

"L’Estate Peroni"/ client Peroni Nastro Azzurro, Ursus Breweries la PR pentru marketing produse/servicii existente;
"Predarea caschetei!"/ client Carpatcement Holding la Comunicare pentru administrarea crizelor și oportunităților;
"L’Estate Peroni – Bloggers on board"/ client Peroni Nastro Azzurro, Ursus Breweries la Digital PR și Social Media;
"Frappuccino Reinventat"/ client Starbucks la Media Relations.

"2011 a fost un an foarte plin pentru THE PRACTICE. A fost nevoie de chiar mai multă implicare decât de obicei, am muncit cu spor dar și cu veselie, am făcut treabă bună pentru clienții noștri, am meritat și… am și caștigat! Suntem gata să o luăm de la capăt cu noi campanii, cu noi provocări. Sunt foarte mândră de toate fetele din echipă, pentru că orice premiu câștigat reprezintă pentru noi toate o dovadă în plus că munca vine și cu satisfacții pe măsură!” declară Oana Bulexa, client service director și partener la THE PRACTICE.

Bucuresti, 28.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *