Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR – Programul de lucru cu publicul in perioada Sarbatorilor de Pasti

Banca Comercială Română (BCR) informează publicul că unităţile sale teritoriale retail, inclusiv cele care îşi desfăşoară activitatea în mall-uri şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în ziua de luni, 16 aprilie 2012. Vineri, 13 aprilie şi sâmbătă, 14 aprilie unităţile BCR lucreză cu program normal.

‘’BCR le recomandă clienţilor să-şi programeze din timp toate operaţiunile bancare pe care trebuie să le efectueze în această perioadă, în concordanţă cu programul băncii”, a declarat Cornel Cojocaru, directorul executiv al Directiei de Comunicare, BCR.

BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM).

Detinatorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri iar serviciul de Asistenţă Carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei.

Clienţii băncii vor avea acces la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare 24/7, în perioada Sărbătorilor Pascale astfel:
– telefonic, prin Alo 24 Banking BCR, apelând gratuit din orice reţea naţională 0800.801.BCR (0800.801.227) sau din străinatate 021/407.42.00 (tarif normal)
– prin internet – Click 24 Banking BCR disponibil 24/7 accesând direct www.24banking.ro
– prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking cât şi la unităţile BCR sau la terţi.

În plus, prin apelarea InfoBCR, clienţii vor beneficia în perioada menţionată de urmîtoarele servicii:
– Suport Tehnic în utilizarea Alo şi Click 24 Banking BCR, disponibil 24/7
– Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri, disponibil 24/7
– Informaţii generale despre produsele şi serviciile BCR, disponibile zilnic, între 8:00 si 22:00

Numerele de telefon InfoBCR sunt:
» 0800.801.BCR (0800.801.227) apelabil gratuit din orice reţea naţională
» 021/407.42.00 apelabil din orice reţea din ţară şi din străinătate, taxabil la tarif normal

Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare pe parcursul întregii perioade de Sărbători. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.

Serviciul good.bee Tranzacţii mobile va fi funcţional 24 de ore din 24, permitand clienţilor să obţină informaţii despre cont, să reîncarce orice cartelă de mobil în reţelele partnere, să trimită bani în orice cont din România sau să plătească facturi. Apelabil din reţelele mobile partenere la *4146 sau din orice reţea la 021.266.77.00 (numere cu tarif normal), Serviciul Suport Clienţi good.bee oferă informaţii generale şi asistenţă carduri în perioada Sărbătorilor Pascale, zilnic între 9:00-18:00.

Bucuresti, 12.04.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.