Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Banca Romanească si Leo Burnett sustin visele realizabile

Banca Românească şi Leo Burnett & Target au decis să formeze împreună o echipă puternică, care să susţină pe viitor visele realizabile ale românilor. Agenţia de publicitate a câştigat acest cont în urma participării la pitch-ul organizat de Banca Românească la sfârşitul lunii aprilie. Echipa client-agenţie a realizat deja o primă campanie, pentru Creditul de nevoi personale, care se desfăşoară în perioada mai-iunie.

Noua platformă de comunicare integrată creată de Leo Burnett & Target pentru clientul său va sta la baza tuturor campaniilor de imagine şi de produs viitoare şi îşi propune să se diferenţieze în peisajul comunicării actuale din segmentul de retail banking. Această platformă este transpusă, în primul rând, în noua promisiune a băncii către clienţii săi: “credem în vise realizabile”.

“În dezvoltarea acestei strategii am pornit de la observarea diferenţei dintre ce pretinde comunicarea de retail banking că îşi doresc românii şi situaţia reală. În realitate apartamentele de lux, cele mai recente modele de maşini, hobby-urile bizare şi celelalte vise asemănătoare prezentate în comunicarea de categorie nu sunt tocmai pe lista de priorităţi a consumatorilor noştri, aşa că am ales să coborâm cu picioarele pe pământ românesc, acolo unde oamenii visează mai degrabă să-şi renoveze apartamentul sau să-şi cumpere o maşina care să nu-i lase în drum. Acestea sunt de fapt visele realizabile, visele care aduc fericirea şi care merită sărbătorite. Într-o categorie în care portretizarea viselor de neatins a devenit clişeu, Banca Românească alege să creadă în cele realizabile şi să comunice aşa cum românii investesc: cu mult bun simţ”, declară Elena Ioniţă, Strategic Planner Leo Burnett.

Astfel, în realizarea campaniei pentru Creditul de nevoi personale, Leo Burnett a optat pentru transmiterea mesajului “credem în vise realizabile“ prin intermediul unei abordări integrate, declinând ideea din spatele execuţiilor pe mai multe medii de comunicare.

Campania se deruleaza în presa locală şi naţională, pe TV ( posturile de televiziune alese fiind Pro TV, Acasa, Antena 1, Prima TV), radio, Outdoor, dar şi în medii neconvenţionale, precum internet şi tranzit.

Despre câştigarea contului şi realizarea campaniei, Petronela Ionescu, BrandComm Manager Leo Burnett, declară: “Foarte mult entuziasm, contra cronometru – cred că asta s-a simţit la nivelul echipei care a lucrat pentru câştigarea acestui cont şi pentru realizarea primei campanii. Iar din partea clientului am văzut pe lângă acelaşi entuziasm debordant, curajul şi determinarea de a face o campanie care nu respectă cliseele comunicării în banking, ci dimpotrivă. Câştigarea pitchului şi realizarea acestei prime campanii ne-au dat dimensiunea deschiderii clientului către realizarea unei comunicări coerente, integrate, caracterizată de diferenţiere şi creativitate. Am convingerea că toate campanile pe care urmează să le realizăm vor demonstra acest lucru.”

Revenind la Creditul de nevoi personale, suma maximă oferită de Banca Românească prin acest produs este de de 10.000 euro (echivalent in lei), fără solicitare de garanţii şi cu o perioadă maximă de rambursare de 10 ani. Pentru acest produs banca percepe o dobândă fixă de 8,5% în primul an. Până la 31 iulie, persoanele care au contractat un astfel de credit au şansa de a câştiga săptămânal, prin tragere la sorţi, o sumă egală cu cea împrumutată.

Echipa Leo Burnett & Target care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Roxana Dumitru – Managing Director, Răzvan Mătăşel – Deputy Managing Director and Head Of Planning, Elena Ioniţă – Strategic Planner, Miruna Antonescu – Jr. Strategic Planner, Adrian Ciuhan – Jr Strategic Planner, Emilian Arsenoaiei – Creative Director, Corina Băcanu – Copywriter, Theodor Sandu – Art Director, Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director, Bogdan Petrovici – A/V Production Manager, Ionut Moşteanu – Brand Comm Director, Petronela Ionescu – Brand Comm Manager, Alexandra Cantor – Brand Comm Supervisor.

Echipa Banca Românească implicată în realizarea campaniei a fost compusă din: Lakis Couninis – Director Executiv, Sorin Mititelu – Director Divizia Retail, Cristina Lepădatu – Marketing Department Manager, Divizia Retail, Dana Constantinescu – Senior Marketing Officer – marketing department – Divizia Retail, Raluca Apreotesei – Senior Marketing Officer – marketing department – Divizia Retail.

Bucuresti, 11.06.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.