free download 78 travel guides written by experts

Autovit.ro si Carrefour au colectat peste 8000 de jucarii pentru copiii defavorizati

Campania “Masinuțele Bucuriei”, iniţiată de Autovit.ro alături de Carrefour România, a reuşit să strângă peste 8000 de jucării pentru copiii de la SOS Satele Copiilor. Acțiunea a avut ca scop oferirea unui cadou de sărbători pentru copii aflați sub protecția SOS Satele Copiilor din București, Bacău și Sibiu, precum și a copiilor care locuiesc împreună cu famillile biologice, dar beneficiază de serviciile educaționale și de consiliere oferite de asociație.

Timp de aproape două luni, sute de bucureșteni au venit în şase hipermarketuri Carrefour din București (Carrefour Orhideea, Băneasa, Militari, Berceni, Colentina şi Vitantis) pentru a dona jucării copiilor defavorizați. Jucăriile colectate vor fi distribuite în Ajunul Crăciunului celor aproximativ 1.000 de copii aflați în grija Asociaţiei SOS Satele Copiilor. Asociația implementează proiecte naţionale de integrare, educare şi consiliere pentru copii care provin din familii defavorizate.

“Suntem bucuroşi că iniţiativa Autovit.ro a reuşit să sensibilizeze foarte mulţi oameni care, în preajma sărbătorilor, s-au gândit şi la copiii mai puţin norocoşi. Suntem foarte încântați de numărul impresionant de jucării pe care le-am strâns. Sperăm să putem aduce bucurie în sufletele micuților de la SOS Satele Copiilor şi să le oferim astfel o şansă pentru o dezvoltare armonioasă. Mulţumim tuturor partenerilor și donatorilor care ne-au sprijinit în acest demers!” a declarat Mihai Cune, Business Manager Autovit.ro.

“Mașinuțele Bucuriei este un proiect minunat care va înveseli sărbătorile micuților aflați sub protecția SOS Satele Copiilor. Doresc să le mulțumesc clienților Carrefour care au răspuns cu atâta entuziasm inițiativei Autovit.ro și Carrefour!” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing al Carrefour România.

„Mulțumim tuturor celor care s-au implicat în această campanie și suntem convinși că jucăriile vor fi o surpriză foarte plăcută pentru copii! Sperăm că această acțiune să aducă speranţa în inimile copiilor din famillii defavorizate, care, fără un astfel de ajutor nu ar şti poate ce înseamnă sărbătoarea Crăciunului.“ a declarat Carmen Brumă, Manager Departament Relații Publice și Atragere de Fonduri.

Campania s-a desfășurat în perioada 21 octombrie 15 decembrie și a fost promovată cu ajutorul partenerului media, Kiss FM. Acțiunea s-a bucurat și de sprijinul grădințelor “Just4Kids” și Bambi Step by Step.

Bucuresti, 19.12.2013
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *