Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Autohut.ro: 5 motive pentru care cererea de piese auto online a crescut cu 36% in 5 luni

Autohut.ro,, unul dintre principalii jucători de pe piața de piese auto online, anunță o creștere de 36% pentru cererea de piese auto online în ultimele 5 luni, ocazie cu care specialiștii au analizat principalele beneficii pentru şoferi la achiziţia pieselor auto prin intermediul comenzilor online faţă de varianta clasică, achiziţionarea din magazin.

Experţii Autohut au identificat următoarele 5 beneficii ca fiind cele mai importante pentru un cumpărător cu cunoștințe medii despre mașini:
1. Economie semnificativă – Prețurile oferite online sunt cu până la 70% mai mici decât în magazinele tradiționale sau service-uri;
2. Mai multe produse pe stoc – În magazinele tradiționale nu există posibilitatea de acces la peste 2 milioane de piese și accesorii, cum e în cazul Autohut.ro;
3. Confort – Este mai facilă comanda unei piese sau a unui accesoriu din mediul online, iar livrarea va fi făcută direct acasă sau la service, astfel că se elimină drumul până la magazinul tradițional, unde există riscul de a nu găsi piesa pe stoc;
4. Informație – Accesul la informații detaliate legate de piese, a brandului acestora, a fiabilității produsului și a condițiilor de garanție oferite de producător;
5. Se pot compara prețurile – Orice preț se poate compara între diferite magazine online, astfel încât cumpărătorul să ia cea mai bună decizie fără să fie nevoie să circule prin oraș pe la mai multe magazine tradiționale.

Aceste beneficii au fost identificate ca urmare a interacțiunii cu clienții Autohut.ro atât în timpul comenzilor, cât și prin feedback-ul oferit după încheierea cu succes a unei tranzacții.

“Există piese auto și accesorii care sunt mult mai ușor de identificat online dar și mai ușor de instalat, ceea ce face comerțul online de piese auto să fie mult mai facil pentru consumatorul ce deține cunoștințe medii despre mașini. Astfel, el poate economisi în primul rând bani și apoi timp. Cererea online pentru produsele Autohut.ro a crescut în ultimele 5 luni cu 36 la sută, ceea ce ne bucură, și ne întărește convingerea că acest tip de achiziție devine unul familiar ”, spune Mihai Mitru, expert AutoHut.ro.

Bucuresti, 24.07.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.