Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Aur si argint la London International Awards pentru campania sociala „DAYS OF HOPE”

implementata de Saatchi & Saatchi si in Romania

Saatchi & Saatchi a obținut cinci premii pentru campania “DAYS OF HOPE” la cea de-a 28-a ediție a festivalului London International Awards. Din totalul trofeelor câștigate, trei sunt de aur și două de argint.

Premiile câștigate la categoriile Integration, Non Traditional – Branded Content, Non Traditional – Guerilla Marketing, Non Traditional – Live Events – Beyond Advertising și Innovative Use of TV/ Cinema/ Online Film situează Saatchi & Saatchi în topul celor mai premiate agenții ale ediției din acest an.

Campania socială „DAYS OF HOPE” are la bază ideea creativă a Saatchi & Saatchi Berlin și a fost implementată pentru prima data în România pentru organizația Samusocial Romania în parteneriat cu televiziunea Prima TV și fost susținută de Saatchi & Saatchi PR și Newcast, divizie a Zenith Media România.

În cadrul campaniei din ianuarie 2013, timp de 5 zile, 5 oameni ai străzii au prezentat buletinul meteo la Prima TV in cadrul jurnalului „Focus”.

"Sunt bucuros de rezultatele extraordinare ale campaniei DAYS OF HOPE obținute și la festivalul de creativitate London International Awards. Ideea simplă de mare impact emoțional a campaniei a înregistrat un succes de mari proporții la toate festivalurile de renume din acest an. Saatchi & Saatchi Romania a contribuit semnificativ la succesul acestei campanii, arătând și de data aceasta că o bună colaborare cu agențiile din rețea poate duce la rezultate semnificative.

Meritul este al întregii echipe, iar recunoașterea merge către fiecare persoană implicată în realizarea acestei campanii.", declară Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi & Saatchi.

La nivel internațional, campania a fost implementată în mai multe țări precum Germania, Polonia, Elveția, Rusia, Serbia. Obiectivul campaniei a fost acela de a sensibiliza opinia publică cu privire la pericolele cu care se confruntă oamenii străzii pe timpul iernii.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei din România:
Saatchi & Saatchi: Johan Ohlson (Executive Creative Director), Laura Iane (Creative Group Head), Marius Tianu (Creative Group Head), Catalin Rulea (Creative Group Head).

Saatchi & Saatchi PR: Larisa Petrini (Managing Partner), Ramona Dumitru (Business Unit Director), Antonia Tucheac (Corporate Communications Officer).

Newcast, divizie a Zenith Media Romania: Camelia Balinca, Head of Newcast în România.

Campania DAYS OF HOPE a mai fost premiată anul acesta cu Aur, Argint și Bronz la festivalurile: CLIO Awards (Aur și Argint), New York Festivals (Aur și Bronz), Cannes (Argint și Bronz) și Golden Drum (Aur).

Bucuresti, 06.11.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.