Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Respira adanc si indrazneste!”

Seniorhyper

– povesti in benzi desenate, un concept digital marca SENIORHYPER pentru Airwaves

Povești spuse în benzi desenate despre aventură, sport, acțiune, curaj și eroi, acesta este conceptul aplicației de Facebook dezvoltate de echipa SENIORHYPER pentru brandul Airwaves. “Respiră adânc și îndrăznește!” este provocarea lansată catre utilizatori de a face exact ceea ce își doresc cu adevarat. “Te încurajăm să faci ceea ce simți cu adevărat, de la o simplă plimbare pe bicicletă la un drum spre mare, doar pentru că ai chef să petreci câteva ore pe plajă”, spune invitația în concurs, iar cei care intră în aventura Airwaves au ocazia să experimenteze interesantele povești digitale, unde personajul principal este chiar userul.

Toți participanții la concurs intră automat în promoția Airwaves, prin intermediul căreia pot câștiga o rezervă de gumă de mestecat Airwaves Menthol & Eucalyptus pentru trei luni: https://www.facebook.com/Airwaves.ro/app_526494307403092. Promoția a început pe 21 octombrie și durează până pe 2 decembrie, așadar șase săptămâni. Echipa SENIORHYPER se ocupă totodata și de conținutul de Facebook al brandului, pe pagina “What is Extreme?” și de întreaga strategie digitală.

“Airwaves este despre acțiune și dinamism, despre curaj și atitudine, iar echipa SENIORHYPER știe că cel mai bine poți vorbi despre toate acestea prin intermediul unor povești digitale realizate cu maiestrie. Ne-a plăcut foarte mult conceptul aplicației “Respiră adânc și îndrăznește”, atât pentru originalitatea lui, cât și pentru faptul că transmite atributele principale ale brandului Airwaves”, Nicoleta Mihalache, Brand Manager Assistant, Airwaves.

“Gașca de pe “What is extreme?” este una dintre cele mai faine pe care le-am întâlnit. Extremă, într-un fel normal. Poți afla că să mergi cu bicla e mai fun, despre chess-boxing sau cum să te cațeri pe stânci, chiar de la practicanți. Este, cred, prima revistă din România care se manifestă pe Facebook cu și pentru cei care o creează și citesc, în același timp. Am pornit de la o simplă gumă de mestecat și am ajuns la o poveste care se întâmplă deja de 3 ani. Reușita se datorează, în mare măsură, faptului că ne-am ascultat între noi și am avut curajul să realizăm idei simple. Datorită felului în care îl susținem, Airwaves ajunge, în multe contexte, să fie menționat drept poveste de suces. Asta înseamnă să faci ceea ce îți place, cu adevărat”, spune Dana Cucoș, Social Media Planner, SENIORHYPER.

Echipa SENIORHYPER:
Vasile Alboiu – Creative Director
Dana Cucoș – Social Media Planner
Miruna Dumitrescu – Copywriter
Daniel Oprea – Flash Designer
Veronica Ciacoveanu – Senior Account Manager
Irina Ivan – Senior Account Manager
Alexandra Cîrciu – Junior Account Executive
Alex Herțog – Project Manager
Teo Onicel – Action Script Developer
Stefan Zibilianu – PHP/MYSQL Developer

Echipa Airwaves:
Nicoleta Mihalache – Assistant Brand Manager Airwaves

Bucuresti, 06.11.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.