Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ARMAD si ANSPDCP organizeaza conferinta

“Marketing direct si protectia datelor personale”

Joi, 19 noiembrie, incepand cu ora 11:00, la Hotel Radisson in Bucuresti are loc evenimentul organizat de Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD) in colaborare cu Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) pe tema: “Marketing direct si protectia datelor personale”.

Evenimentul va fi onorat de prezenta Presedintelui ANSPDCP – Georgeta Basarabescu, Stefan Iordache – Presedinte ARMAD si Mihai Petroff – Director Executiv Mailers, include in agenda prezentarea obiectivelor ARMAD pentru sfarsitul anului 2009 si 2010, cat si prezentarea regulilor specifice domeniului privind prelucrarea datelor personale de catre ANSPDCP.
Astfel, evenimentul se adreseaza tuturor celor care lucreaza cu baze de date, fie ei jucatori in aceasta piata, membri ai ARMAD sau clienti ai agentiilor de DM.

“ARMAD se numara printre asociatiile de profil cu care ANSPDCP are o colaborare in aplicarea principiilor de protectia datelor personale si imi pare bine ca vom putea analiza impreuna aspecte practice privind respectarea drepturilor persoanelor vizate in cadrul campaniilor de marketing direct”, declara doamna Georgeta Basarabescu, Presedinte ANSPDCP.

“Este pentru prima data cand colaborarea noastra cu ANSPDCP se concretizeaza sub forma unui eveniment dedicat intregii piete de marketing direct si ne bucura mai ales deschiderea de care da dovada aceasta institutie in a gasi cele mai avantajoase modalitati de conlucrare”, Stefan Iordache, Presedinte ARMAD

"Unul din avantajele marketingului direct este ca permite personalizarea mesajului publicitar. Bazele de date continand informatii despre consumatori pot fi folosite atat in beneficiul consumatorilor, cu protejarea drepturilor acestora, cat si in beneficiul comunicatorilor, iar acest lucru este specific marketingului direct" a declarat Mihai Petroff – Director Executiv Mailers, responsabil de proiect din partea ARMAD.

Acest eveniment este adresat tuturor companiilor care folosesc baze de date de consumatori, precum si tuturor celor care sunt interesati de utilizarea datelor personale in scop de marketing direct. Vor fi abordate teme de interes pentru industria de marketing direct si, in special, pentru utilzatorii database marketingului.

Cei interesati sa participe la aceasta conferinta sunt rugati sa o contacteze pe
Gabriela Ciofu, gabi @ mailers.ro, tel: 021/305.41.00

Bucuresti, 10.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.