expoplast Sibiu 2019

Antinevralgic® – un brand 100% romanesc care isi continua calatoria

Dacă toate pastilele de Antinevralgic® produse vreodată ar fi puse în vagoane de tren, ar rezulta un tren de 5 km.

Antinevralgic® – eficiență împotriva durerii, de peste 40 de ani

Antinevralgic® este un brand 100% românesc, cu tradiţie şi eficienţă dovedită de peste 40 de ani.

Călătoria Antinevralgic® a început în anii ’60 de la Uzina de Medicamente Bucureşti, actuala fabrică Zentiva, o companie Sanofi.

Un moment important din istoria produsului a fost anul 1996, când s-a înlocuit formula chimică a Antinevralgic®, conform unei decizii a Agenţiei Naţionale a Medicamentului. Astfel, fenacetina a fost înlocuită de paracetamol, un principiu activ cu proprietăţi terapeutice dovedite.

În anul 1997, marca a fost înregistrată la OSIM, iar în 2000 s-au introdus blisterele ca formă de ambalare, care asigură o stabilitate mai bună.

Anul 2008 a însemnat o revitalizare a brandului printr-o campanie de comunicare neconvenţională pentru un produs tradiţional, respectiv promovarea prin outdoor: panotaj şi mijloace de transport în comun.

În 2011, s-a reînceput comunicarea TV sub sloganul „Combate cu cap durerea de cap”. Anul 2013 va rămâne unul marcant în istoria brandului, prin lansarea Antinevralgic® Forte, o soluție terapeutică pentru dureri de cap intense și migrene.

În 2014, călătoria brandului tradiţional românesc de analgezice a continuat cu noi ambalaje pentru cele două produse Antinevralgic® P şi Antinevralgic® Forte.

Astăzi, Antinevralgic® este cel mai utilizat analgezic românesc sub formă de comprimate, eliberat fără rețetă (în unități, conform IMS MAT Decembrie 2014).

Povestea merge mai departe!

Bucuresti, 02.04.2015
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *