free download 78 travel guides written by experts

Antena 1 lider de piata pe patru intervale orare diferite

Antena 1 a fost ieri lider de piaţă pe patru intervale diferite, în rândul publicului din mediul urban. Acces Direct, Observator 16, Observator 13 şi În gura presei au plasat postul Antena 1 pe primul loc în preferinţele telespectatorilor.

Simona Gherghe a ţinut aseară în faţa televizoarelor cei mai mulţi telespectatori din mediul urban, emisiunea Acces Direct impunându-se lider de piaţă cu o audienţă medie de 7.2 procente şi un share mediu de 20,2%. Locul secund a fost ocupat de PRO TV cu 6% rating şi o cotă de piaţă de 16.8 procente, pentru ca cea de-a treia poziţie să îi revină postului Acasa Tv care a înregistrat, în acelaşi interval,  o audienţă de 2.2%şi  6.2% share.

Aseară, Simona Gherghe a avut-o invitată pe Rosa Collelldevall, celebra clarvăzătoare din Spania care a încercat să dezlege misterelei dispariţiei avocatei Elodia Ghinescu. O echipa Acces Direct, împreună cu La Dama Blanca, a mers la Braşov, locul de unde a disparut avocata, în urma vizitei, Rosa reuşind să o  localizeze  pe Elodia pe o arie de maximum un kilometru patrat în jurul blocului în care locuia. Printre invitaţii Simonei  de aseară s-au mai numărat şi  Robert Negoiţă împreună cu cei doi copii ai săi, Minodora şi soţul ei sau Roxana Ilie.

Vârful maxim de audienţă a fost înregistrat la ora 18.42  când Simona Gherghe i-a arătat Rosei  fotografiile lui Traian Băsescu şi Emil Boc şi a rugat-o să le spună telespectatorilor cât timp vor mai conduce cei doi România. La momentul cu pricina Antena 1 a fost umărită de 1.283.000 de telespectatori din mediul urban, de două ori mai muţi decât cei care au urmărit postul Pro Tv la aceeaşi oră.
Lider de piaţă a fost ieri şi Observatorul orei 16. Prezentat de Oana Frigescu, jurnalul de ştiri al după-amiezei a înregistrat  în rândul publicului din mediul urban o audienţă de 4 procente şi o cotă de piată de 14.1%. I-au urmat posturile  Pro Tv cu 3.7% rating meidu şi 13.2%share şi, respectiv, Kanal D cu 2.6% audienţă medie şi 9.2%cotă de piaţă.

Pe prima poziţie în preferinţele telespectatorilor s-a clasat şi jurnalul de ştiri  anterior, Observator 13, dar şi emisiunea lui Mircea Badea, În gura presei.
 
Sursa:GfK Romania S.R.L.           
Copyright:ARMADATA S.R.L.           
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1           
Analiza este facuta pe targetul all urban      
Perioada 17 februarie 2011         

Bucuresti, 18.02.2010

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *