Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antena 1 lider de piata pe patru intervale orare diferite

Antena 1 a fost ieri lider de piaţă pe patru intervale diferite, în rândul publicului din mediul urban. Acces Direct, Observator 16, Observator 13 şi În gura presei au plasat postul Antena 1 pe primul loc în preferinţele telespectatorilor.

Simona Gherghe a ţinut aseară în faţa televizoarelor cei mai mulţi telespectatori din mediul urban, emisiunea Acces Direct impunându-se lider de piaţă cu o audienţă medie de 7.2 procente şi un share mediu de 20,2%. Locul secund a fost ocupat de PRO TV cu 6% rating şi o cotă de piaţă de 16.8 procente, pentru ca cea de-a treia poziţie să îi revină postului Acasa Tv care a înregistrat, în acelaşi interval,  o audienţă de 2.2%şi  6.2% share.

Aseară, Simona Gherghe a avut-o invitată pe Rosa Collelldevall, celebra clarvăzătoare din Spania care a încercat să dezlege misterelei dispariţiei avocatei Elodia Ghinescu. O echipa Acces Direct, împreună cu La Dama Blanca, a mers la Braşov, locul de unde a disparut avocata, în urma vizitei, Rosa reuşind să o  localizeze  pe Elodia pe o arie de maximum un kilometru patrat în jurul blocului în care locuia. Printre invitaţii Simonei  de aseară s-au mai numărat şi  Robert Negoiţă împreună cu cei doi copii ai săi, Minodora şi soţul ei sau Roxana Ilie.

Vârful maxim de audienţă a fost înregistrat la ora 18.42  când Simona Gherghe i-a arătat Rosei  fotografiile lui Traian Băsescu şi Emil Boc şi a rugat-o să le spună telespectatorilor cât timp vor mai conduce cei doi România. La momentul cu pricina Antena 1 a fost umărită de 1.283.000 de telespectatori din mediul urban, de două ori mai muţi decât cei care au urmărit postul Pro Tv la aceeaşi oră.
Lider de piaţă a fost ieri şi Observatorul orei 16. Prezentat de Oana Frigescu, jurnalul de ştiri al după-amiezei a înregistrat  în rândul publicului din mediul urban o audienţă de 4 procente şi o cotă de piată de 14.1%. I-au urmat posturile  Pro Tv cu 3.7% rating meidu şi 13.2%share şi, respectiv, Kanal D cu 2.6% audienţă medie şi 9.2%cotă de piaţă.

Pe prima poziţie în preferinţele telespectatorilor s-a clasat şi jurnalul de ştiri  anterior, Observator 13, dar şi emisiunea lui Mircea Badea, În gura presei.
 
Sursa:GfK Romania S.R.L.           
Copyright:ARMADATA S.R.L.           
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1           
Analiza este facuta pe targetul all urban      
Perioada 17 februarie 2011         

Bucuresti, 18.02.2010

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.