Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum pot genera usor firmele Declaratia unica D 112

Siveco

Componenta de Management al Salarizării din pachetul informatic SIVECO Applications 2011 asigură încărcarea automată a datelor din bazele proprii direct în structura formularului

SIVECO Romania vine în sprijinul companiilor care din acest an sunt obligate să depună la administraţiile financiare declaraţia D 112. Componenta de Management al Salarizării şi Resurselor Umane poate genera declaraţia D 112 privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate. Cu ajutorul acestui instrument informatic, datele din bazele proprii ale firmelor sunt încărcate în structura XML a formularului.

"Modulul Utilitare din Componenta de Management al Salarizării conţine toate opţiunile pentru generarea declaraţiilor şi rapoartelor ante şi post calcul. Calculul salariilor se încheie cu generarea declaraţiei unice privind obligaţiile de plată şi generarea notelor contabile. Pentru declaraţii se generează fişiere în formatul specificat în legislaţie, iar notele contabile, financiare sau de contabilitate de gestiune pot fi generate fie în componenta de Management Financiar-Contabil, fie într-un fişier text cu un format bine definit. Aplicaţia conţine un set extins de rapoarte, care pot fi adaptate conform cerinţelor specifice companiei. Fişierul XML cu structura fixă cumulează datele din sistem pentru Declaraţia 112, fişier care poate fi verificat cu ajutorul programelor de asistenţă puse la dispoziţie de Ministerul Finanţelor Publice", a declarat Gabriela Ichim, Product Manager SIVECO Romania.

Companiile pot obţine astfel gestionarea integrată a tuturor informaţiilor de interes referitoare la angajaţi, integrarea transparentă a noilor sisteme cu cele aflate în uz curent, reducerea timpului de calcul al drepturilor salariale, efectuarea tuturor calculelor în conformitate cu legislaţia în vigoare şi înregistrarea oricărei modificări fără a afecta lunile precedente.

Pentru obligaţiile aferente lunii ianuarie 2011, declaraţia se depune până la 25 februarie 2011.

Bucuresti, 18.02.2010

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.