Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Alicia Keys lanseaza campania Western Union „World of Betters”

K’Naan şi Sunidhi Chauhan extind campania globală cu apariţii în Africa şi Asia

Western Union lansează campania World of Betters în colaborare cu artiştii internaţionali Alicia Keys, K’Naan şi Sunidhi Chauhan, ca parte din noua platformă globală de brand a companiei, Moving Money for Better.

World of Betters este o campanie integrată, cu mai multe componente, menită să pună în evidenţă numeroasele modalităţi prin care se poate îmbunătăţi viaţa fiecărui individ.

Alicia Keys, câştigătoarea a paisprezece premii Grammy, a fost gazda evenimentului de lansare a campaniei World of Betters, care a avut loc la Professional Performing Arts School, în New York – şcoala la care a studiat artista. Aici, Alicia Keys a lansat oficial competiţia online care îi încurajează pe oamenii de pe întregul mapamond să se implice pentru a face din lume un loc mai bun.

Pentru a participa la experienţa interactivă oferită de Western Union World of Betters, doritorii eligibili trebuie să intre pe site-ul www.worldofbetters.com. Aici, ei vor putea împărtăşi cum ar folosi 1.000 de dolari pentru a face lumea un loc mai bun. Cele mai votate 500 de poveşti vor fi analizate de un juriu care va selecta 100 de idei World of Betters, iar câştigătorii vor primi echivalentul a 1.000 de dolari pentru a-şi transforma ideile în realitate. Western Union World of Betters începe pe data de 1 noiembrie 2011 şi se încheie pe 15 decembrie 2011.

Pe durata competiţiei, şi alţi artişti internaţionali i se vor alătura Aliciei pentru a extinde impactul global al campaniei. K’Naan şi Sunidhi Chauhan vor găzdui evenimente World of Betters în Mumbai – India şi Johannesburg – Africa de Sud, alături de alte celebrităţi. Datele şi detaliile evenimentelor vor fi anunţate global, iar evenimentele vor putea fi urmărite live pe www.worldofbetters.com. De asemenea, celebrităţile participante la campanie îşi vor activa reţelele sociale pe toată durata competiţiei.

„Mă mândresc cu faptul că sunt absolventa Professional Performing Arts School şi m-am gândit că aceşti copii care studiază aici au nevoie disperată de echipamente muzicale pentru a putea învăţa să cânte”, a spus Alicia Keys. „În momentul de faţă, ştiu că şcoala la care am studiat şi eu este sub-finanţată şi supra-solicitată. De aceea, sper ca instrumentele pe care le-am donat să fie un bine care să-i ajute pe copii să-şi urmeze visul. Ca şi co-fondator al Keep Child Alive, văd mereu cât de multe lucruri ar putea fi făcute pentru a face din lume un loc mai bun. Tocmai de aceea, m-am bucurat să mă alătur iniţiativei World of Betters şi sunt convinsă că există o mulţime de oameni cu idei minunate care vor putea arăta cum şi o mică schimbare poate avea un impact mare”.

Hikmet Ersek, Preşedinte şi CEO Western Union, a declarat „Western Union şi-a unit forţele cu aceste legende ale muzicii deoarece implicarea lor în acţiuni umanitare în folosul comunităţii globale se potriveşte cu esenţa business-ului nostru – să îi ajutăm pe ceilalţi să aibă o zi mai bună şi o viaţă mai bună. Western Union World of Betters pune în valoare impactul pozitiv pe care îl avem în viaţa consumatorilor noştri şi este o recunoaştere a modului în care Western Union mişcă banii pentru a face din lume un loc mai bun”.

Western Union World of Betters este unul din numeroasele programe aliniate la noul concept de brand, „Moving Money for Better”. Acesta poziţionează serviciile şi produsele Western Union ca soluţii pentru a crea „momente de bine” şi evidenţiază, totodată, istoria de peste 160 de ani de inovaţie a companiei şi modul prin care aceasta a ajutat oamenii să facă o zi mai bună pentru semenii lor. Noile elemente de branding includ şi o axă a timpului care îi invită pe consumatori să se implice în campania globală.

Pentru a participa la campania Western Union World of Betters şi să urmărească live evenimentele care au loc, doritorii trebuie să intre pe site-ul www.worldofbetters.com.

* Cum te înscrii

Pentru a participa la concursul Western Union World of Betters, doritorii eligibili trebuie să intre pe site-ul www.worldofbetters.com şi să încarce o poveste de maximum 100 de cuvinte în care să spună cum ar folosi 1.000 de dolari pentru a face lumea un loc mai bun. Apoi, participanţii vor trebui să-şi promoveze povestea invitându-şi prietenii şi apropiaţii să o voteze pe website. Cele mai votate 500 de poveşti vor fi analizate de un juriu care va selecta 100 de idei World of Betters. Câştigătorii vor primi echivalentul a 1.000 de dolari în numerar pentru a-şi transforma ideile în realitate. Participanţii la concurs vor trebui să-şi înscrie ideile începând cu data de 1 noiembrie 2011, la ora 12:00:01 a.m. GMT (Greenwich Mean Time) şi până cel târziu pe 15 decembrie 2011, ora 11:59:59 p.m. GMT.

Pentru mai multe informaţii despre competiţie sau pentru înscrierea în concurs, vizitaţi www.worldofbetters.com . Apăsaţi butonul «Enter» şi completaţi formularul de înregistrare, apoi urmăriţi instrucţiunile pentru a vă înscrie idea. Website-ul este disponibil în engleză, spaniolă, franceză, portugheză, iar unele pagini în rusă şi arabă. Înscrierea participanţilor în competiţie nu este condiţionată de efectuarea unui transfer de bani. Înscrierea se face în conformitate cu Regulamentul Oficial disponibil la www.worldofbetters.com.

Bucuresti, 02.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.