Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Agentia 23 a creat cele mai bune spoturi TV ale anului 2012

Aseară, în cadrul galei Art Director’s Club Awards, trofeul de aur pentru cele mai bune spoturi TV ale anului a fost acordat de către un juriu de 15 directori de creație români, condus de spaniolul Tony Segarra, agenției 23 Communication Ideas. Shop-ul de idei creat în 2006 de Bogdan Naumovici a obținut marele premiu pentru două spoturi: "Profesorul" și "Gravida", realizate pentru Unicredit Tiriac Bank.

Totodată, în cadrul evenimentului, Bogdan Costin a fost desemnat Copywriterul anului.

„Nu este nicidecum prima realizare de asemenea anvergură, am luat de mai multe ori premiile pentru cele mai bune spoturi, printuri sau campanii ale anului, culminând cu premiile pentru cea mai bună campanie și cele mai bune spoturi ale deceniului, obținute anul trecut. Dar premiul de anul acesta este special din mai multe puncte de vedere. În primul rând pentru că vine în plină criză, nu numai financiară, ci și de curaj al clienților sau de creativitate a agențiilor. În al doilea rând, pentru că vine într-o categorie foarte dificilă și de obicei aridă creativ, serviciile financiar bancare. Și în al treilea rând, pentru că este prima ediție a Art Director’s Club Awards și mă bucură recunoașterea primită din partea colegilor mei de industrie, cei mai buni directori de creație români." a declarat Bogdan Naumovici, fondatorul agenției 23 Communication Ideas.

„Ne-am bucurat enorm pentru premiile obținute aseară, cu atât mai mult cu cât colegii mei din echipele de marketing ale UniCredit Tiriac Bank și UniCredit Consumer Financing s-au implicat cu mult suflet în acest proiect, iar 23 Communication Ideas ne-au înțeles perfect poziționarea de brand și mesajele pe care dorim să le transmitem. Campania și spoturile au fost gândite special pentru publicul românesc, pentru care găsirea unor soluții ingenioase și neașteptate este caracteristică. Noi am vrut să le arătăm oamenilor că există alternative viabile pentru nevoile lor financiare pe termen scurt și ne-am dorit să transmitem acest lucru într-un mod relevant pentru ei, cu umor tipic românesc, marca Bogdan Naumovici. Această combinație s-a dovedit câștigătoare și suntem onorați că am fost aseară împreună pe aceeași scenă să sărbătorim succesul eforturilor noastre comune. Îi mulțumim lui Bogdan și echipei lui.” a declarat Anca Nuță, Director de Identitate și Comunicare al UniCredit Tiriac Bank.

Echipa 23 Communication Ideas: Bogdan Naumovici – Creative Director; Bogdan Costin – Copywriter; Radu Roman – Art Director; Diana Oanta – Brand Communication Director; Raluca Borăscu – Brand Communication Manager.
Iar din partea UniCredit Tiriac Bank: Anca Nuță – Director Identity & Communication, Anca Popa – Senior Associate Marketing & Segments Retail; UniCredit Consumer Financing: Raluca Semen – Director Marketing

Bucuresti, 06.12.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.