Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

adidas, premiat la Cannes Lion 2013

Vitrina interactivă adidas NEO a adus o inovație în industria de retail

adidas a câștigat Leul de Aur la categoria Cyber – Digital Solutions la ediția cu numărul 60 a Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lion, pentruvitrina inovatoare adidas NEO și alte 4 premii la alte categorii din competiție.

adidas NEO a dus industria fashion la un nou nivel, cu un concept inovator de vitrină digitală, care se conectează la smartphone-urileconsumatorilor. Experiența acestora este una foarte simplă și interactivă, nu necesită instalarea vreunei aplicații sau scanarea codurilor QR, ci se concentrează pe interacțiunea directă cu brandul.

Inscrierea in competitie a vitrinei adidas NEO a primit, de asemenea, și Leul de Argint la categoria „Cyber – UserExperience”, două premii Leul de Bronz la „Media Digital – media and mobile device”, un alt Leu de Bronz la „Mobile – creative use” și a fost nominalizat și la categoria „Innovation”.

Ted Mager, Head of Global Retail Environments adidas, a spus: „adidas își propune în permanență să inoveze și să îmbunătățească experiența consumatorilor cu brandul, așa că suntem extrem de mândri să ne fie recunoscută munca, prin intermediul acestor premii obținute la un eveniment de așa amploare. Ne-am propus să aducem comerțul digital la viață în magazinele noastre într-un mod cât mai atractiv și, de asemenea, să creștem interactivitatea cu tinerii consumatori. Credem că am reușit acest lucru într-un mod inventiv și creativ, care nu a fost egalat până acum de niciun brand”.

Vitrina adidas NEO este un magazin virtual funcțional, cu produse în dimensiune naturală. Interfața intuitivă touch-screen a vitrinei le permite consumatorilor să exploreze, să se joace și să își descarce imagini cu produsele de care sunt interesați, direct în telefonul mobil.

Un manechin de dimensiuni reale prezintă întreaga gamă de produse adidas NEO într-un mod amuzant și atrăgător. Prin atingerea unor anumite puncte de pe vitrină, cumpărătorul îl poate face pe manechin să îi arate diverse detalii ale produsului, să interacționeze cu acesta sau să execute diferite mișcări distractive.

Vitrina adidas NEO a fost expusă în magazinul NEO din Nürnberg, Germania, în octombrie 2012 și a fost dezvoltată de adidas și TBWA\Helsinki.

Materialul video cu detalii despre vitrina adidas NEO este disponibil aici.

Bucuresti, 21.06.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.