Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Acces Direct, Mireasa pentru fiul meu si Observator 16, pe primul loc in preferintele telespectatori

Acces Direct, Mireasă pentru fiul meu şi Observator 16 s-au clasat ieri pe primul loc în preferinţele telespectatorilor din mediul urban. Emisiunea moderată de Simona Gherghe, cel mai iubit realityshow matrimonial şi ştirile prezentate de Oana Frigescu s-au situat pe prima poziţie în topul audienţelor la nivel urban.

Tenisunea din casa Mireasă pentru fiul meu a ţinut şi ieri cei mai mulţi telespectatori din mediul urban în faţa micilor ecrane. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida s-a impus pe primul loc în topul audienţelor în ambele intervale de difuzare. Astfel, în prima parte a show-ului, difuzată în intervalul 10.45- 11.04, Antena 1 a înregistrat o audienţă medie de 2 puncte şi o cotă de piaţă de 14.5 procente la nivel urban, conducând topul televiziunilor pe acel segment orar. Locul al doilea i-a revenit unei alte televiziuni din Trustul Intact, Antena 3, pentru ca Pro Tv, principalul competitor al Antenei 1 să ocupe abia cea de-a treia poziţie în ierarhie.

Ediţia de după-amiază a show-ului a rămas în preferinţele românilor din mediul urban, cu o medie de audienţă de 2.4 procente şi o cotă de piaţă de 13 %, Antena 1 surclasând posturile Antena 3 şi Kanal D.

Ştirile prezentate de Oana Frigescu la ora 16.00 au condus şi ele clasamentul de audienţă la nivel urban. Cu o cotă de piaţă de 13.1 şi un rating mediu de 2.9 procente, Antena 1 a depăşit posturile Pro Tv şi Acasă Tv.

Telespectatorii au rămas aproape şi de Simona Gherghe. Acces Direct s-a impus ieri lider de audienţă în rândul publicului din mediul urban cu o audienţă medie de 5.5 puncte şi 19% cotă de piaţă, lăsând pe locul al doilea programul oferit de Pro Tv, care în acelaşi interval a înregistrat doar 4.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16.5 procente. Locul al treilea i-a revenit postului Acasa Tv. În minutul de aur 18.45, Antena 1 a înregistrat un rating de 8.2 procente şi 24.9 % share, emisiunea Acces Direct fiind urmărită de aproape 900.000 de telespectatori, un număr dublu faţă de acelora care urmăreau la aceeaşi oră Pro Tv.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile all urban
Perioada 2 aprilie 2012

Bucuresti, 03.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *