free download 78 travel guides written by experts

Acces Direct a batut Happy Hour

Observator 16, Narcisa Sălbatică şi Un show păcătos rămân în top

Programele Antenei 1 au început săptămâna în forţă la Antena 1 impunându-se, ieri, 21 martie, lider de piaţă pe mai multe tronsoane orare diferite.

Acces Direct a început săptămâna în forţă la Antena 1, întrecând în audienţă principalul competitor, emisiunea Happy Hour. Astfel, în intervalul 17.44-18.58, emisiunea moderată de Simona Gherghe a înregistrat la nivel urban audienţă medie de 6.7 procente şi o cotă de piaţă de 19.7%, depăşind programul postului PRO TV care, în acelaşi interval, a înregistrat 6.2 puncte de rating şi 18.3% share. În cea de-a doua parte a emisiunii Acces Direct invitata Simonei Gherghe a fost Oana Zăvoranu care a făcut o serie de noi dezvăluiri din spatele divorţului ei de Pepe.

La ora 18.18, Acces Direct a fost urmărită de peste un milion de telespectatori din mediul urban, în vreme ce emisiunea moderată de Cătălin Măruţă la Pro Tv a însumat la aceeaşi oră doar 581.000 de telespectatori.

Narcisa Sălbatică confirmă audienţele bune înregistrate până acum impunându-se şi aseară lider de piaţă în rândul telespectatorilor din mediul urban. Telenovela difuzată de Antena 1 a înregistrat 4.5% rating şi 11.1% cotă de piaţă, lăsând pe locurile doi şi trei programele difuzate de Prima Tv şi Pro Tv. Pro Tv, postul situtat pe locul al treilea în preferinţele telespectatorilor din mediul urban, a înregistrat 4.1% audienţă medie şi 10% share.

Nu se dezminte nici Observator 16 care ieri, 21 martie, s-a clasat în fruntea audienţelor cu 4.1% audienţă medie şi 16.1% cotă de piaţă, în vreme ce Un show păcătos a fost şi el lider pe segmentul său orar în rândul publicului din mediul urban, cu 2.3% rating şi 14.7 procente share. Emisiunea moderată de Dan Capatos la Antena 1 a întrecut în audienţă postul Pro Tv care a înregistrat aseară 2% audienţă medie şi 12.7% cotă de piaţă.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 21 martie 2011

Bucuresti, 22.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *