Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AAFBR si Grayling Romania incheie un parteneriat pentru cooperare strategica si promovare reciproca

Asociaţia Analiştilor Financiari-Bancari din România (AAFBR), organizaţie profesională care promovează şi protejează interesele profesioniștilor din zona financiară, şi Grayling România, una dintre cele mai mari agenţii de consultanţă în comunicare corporativă, strategică şi afaceri publice, au încheiat un parteneriat pentru cooperare strategică şi promovare reciprocă.

Cele două organizaţii vor lucra împreună pentru conceperea şi derularea de evenimente şi proiecte comune cu caracter educativ/informativ, adresate mediului de afaceri, specialiştilor din domeniul financiar-bancar, jurnaliştilor, dar şi publicului larg. Un prim eveniment realizat în cooperare va fi Conferinţa Anuală a AAFBR, care va avea loc pe data de 27 noiembrie, cu sprijinul Băncii Naţionale a României.

“Acest parteneriat ne ajută în eforturile noastre de a face din asociaţie un for important pentru dezbateri, schimburi de opinii şi experienţă pe probleme economice sau financiare de actualitate, asigurând şi îmbunătăţind totodată eficienţa comunicării noastre cu experţii în domeniu, cu mediul de afaceri, dar şi cu publicul larg” a declarat Radu Crăciun, Preşedintele AAFBR.

AAFBR va sprijini Grayling prin furnizarea de materiale de analiză a celor mai importante probleme financiare şi economice cu care se confruntă România în prezent, iar Grayling va furniza Asociaţiei servicii de relaţii publice şi afaceri publice.

“Transformăm treptat consultanţa în comunicare în consultanţă în afaceri, iar pentru acest lucru avem nevoie de sprijin de înaltă clasă, pe care-l putem găsi doar la cei mai buni în domeniu,” a declarat Cristi Creţan, General Manager, Grayling România.

Despre Grayling

Grayling, una dintre cele mai mari agenții de consultanță în comunicare la nivel global, a fost fondată în anul 1981 cu scopul de a furniza strategii de comunicare în Relații Publice, Relații Guvernamentale, Relațiile cu Investitorii și Organizare de Evenimente. Parte a grupului de comunicare Huntsworth plc, Grayling are birouri în 54 de locaţii din 26 de ţări din Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu şi Asia.

În România, Grayling este unul dintre liderii pieţei de consultanţă în comunicare, oferind servicii integrate de relații guvernamentale, afaceri publice și relaţii publice unor corporații și organizații de renume pe plan internaţional și local din domenii precum servicii financiare, telecomunicaţii, industrie şi energie, FMCG, sănătate.

Pentru informaţii suplimentare, accesaţi www.grayling.com.

Despre AAFBR

Asociaţia Analiştilor Financiari-Bancari din România (AAFBR), organizaţie profesională care promovează şi protejează interesele profesioniștilor din zona financiară.

AAFBR este membră a EFFAS (The European Federation of Financial Analysts Societies), o federaţie ce cuprinde 25 de societăţi naţionale din domeniul investiţiilor din Europa, precum şi membră a ACCIA.

Ca urmare a acestor parteneriate, profesioniştii din domeniul financiar din România pot opta pentru două certificări, recunoscute la nivel internaţional, CEFA şi CIIA.

Pentru informaţii suplimentare accesaţi www.aafb.ro.

Bucuresti, 18.11.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.