expoplast Sibiu 2019

9 pasi pentru o comunicare de succes

Training pentru Relatii Publice  dedicate in exclusivitate IMM-urilor
      
Fiecare IMM îşi va putea transforma angajaţii într-o echipă de comunicatori care să promoveze imaginea firmei printr-un plan eficient de PR.

Big Media Relaţii Publice vine în întâmpinarea nevoilor de comunicare ale întreprinderilor mici şi mijlocii prin lansarea unui program de training dedicat exclusiv societatilor care nu beneficiaza de consiliere de specialitate. Absolventii cursurilor oferite de BiG Media Relatii Publice îsi vor dezvolta capacitatile de comunicare atât în interiorul companiei dar si în relatiile cu partenerii de afaceri si mass-media. La finalul unui curs de Relatii Publice, angajatii firmelor vor sti cum sa înceapa si sa întretina comunicarea cu clientii sau cu potentialii parteneri de afaceri, cum sa gestioneze situatiile de criza si nu în ultimul rând vor avea notiunile de baza pentru dezvoltarea unei campanii de Relatii Publice.

Din 2007, firmele româneşti vor trebui să facă faţă provocării competiţionale de pe piaţa europeană. Promovarea şi crearea unei identităţi sociale a firmei va fi cu siguranţă un avantaj. În prezent peste 90% din IMM-urile româneşti nu au apelat la o persoană specializată în comunicare pentru promovarea afacerilor. Big Media Relaţii Publice se adresează acestor comanii, care pot avea avantajul unei bune promovări fără costuri suplimentare pentru personal specializat.

Cursul are 9 module -9 PASI- si ofera solutii practice pentru depasirea posibilelor erori de comunicare în cadrul firmei. Cele noua module au ca teme comunicarea eficientă în cadrul firmei, organizarea de  evenimentelor, negocieri, discursul public, gestionarea eficienta a timpului, organizarea conferinţelor de presă, „îmblânzirea“ telefonului, relatiile cu clientii, crearea unei imagini de success, comunicare online.

Bucuresti, 26.05.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *