metalshow

4000 de unitati vandute pentru Indesit Company, doar cu Aqualtis

Indesit Company a vândut în cel de-al doilea semestru al lui 2006, 4000 de maşini de spălat Aqualtis

Lansată pe piaţa din România în a doua jumătate a anului 2006, maşina de spălat Aqualtis – Ariston de la Indesit Company a înregistrat vânzări de peste 4000 de exemplare în anul 2006. Perioada de vârf pentru Aqualtis a fost în preajma Sărbătorilor de Iarnă, când s-au vândut peste 1000 de unităţi, ceea ce reprezintă aproximativ 25% din totalul vânzărilor Aqualtis. Această gamă, a reprezentat în acelaşi timp aproximativ 40% din totalul vânzărilor Ariston, pe care Indesit Company le-a realizat în România, în 2006.

Beneficiind de un design inovator aparţinând lui Makio Hasuike şi de un spot publicitar premiat la Festivalul de la Cannes, Aqualtis este maşina de spălat care a înregistrat un succes deosebit la nivel mondial, primind cronici pozitive atât din partea consumatorilor, cât şi aprecierea specialiştilor care au testat-o.

Modul în care vânzările au reflectat aprecierea de care această gamă se bucură din partea publicului, dar şi recunoaşterea la nivel internaţional, dovedită de obţinerea a cinci stele pentru consumul redus de apă şi electricitate, scor neegalat în lumea electrocasnicelor, îi fac pe oficialii Indesit Company să preconizeze o creştere semnificativă a vânzărilor în 2007, atât la nivel european, cât şi pe piaţa românească.
Rodica Stere, Marketing Manager Indesit Company, mizează pe orientarea preferinţelor consumatorilor către cele mai noi tehnologii existente deja pe piaţa internaţională:

“Preferinţele publicului sunt greu de estimat la nivelul întregii pieţe, însă pe segmentul în care sunt situate produsele Ariston, şi anume cel premium, consumatorii sunt mai pretenţioşi şi dispuşi să investească în produse având o tehnologie mai avansată, cu un design cât mai modern, funcţii suplimentare şi interfaţă mai uşor de folosit”.

Vânzările importante pe care Indesit Company le-a realizat cu gama Aqualtis, demonstrează în acelaşi timp o evoluţie a preferinţelor consumatorilor români. Dacă în urmă cu câţiva ani opţiunea de cumpărare a acestora era influenţată în mod decisiv de preţul produsului, în prezent  observăm o maturizare a publicului, dispus să plătească un preţ corect pentru produse electrocasnice cu mai multe funcţii şi tehnologie avansată.

Bucuresti, 5.2.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *