free download 78 travel guides written by experts

10 motive pentru care firmele de productie au nevoie de solutii de informatizare

Componenta Managementul Productiei de la SIVECO Romania ajuta companiile sa-si minimizeze cheltuielile

Pe o piata aflata intr-o schimbare accentuata, solutiile de informatizare destinate sectorului de productie tin tot mai mult seama de nevoile imediate ale clientilor.

Companiile productive – fie ca e vorba de firme cu productie pe comanda, firme cu productie continua sau care fabrica produse de serie mica – au nevoie de instrumente de control al costurilor procesului de productie si de evidentiere cat mai corecta a acestora.

Managementul Productiei, componenta de baza din cadrul Sistemului Informatic Integrat SIVECO Applications 2011, a fost dezvoltat la exigente de competitivitate internationala, acest sistem fiind unul dintre cele mai performante de pe piata romaneasca.

Sunt cel putin 10 motive pentru care componenta de Productie merita sa fie in atentia firmelor:

1. Planificarea productiei pe baza termenelor contractuale si a comenzilor de productie in curs, previzionarea necesarului de materii prime si materiale;

2. Reducerea stocurilor de materii prime, materiale si productie neterminata cu 30% prin urmarirea componentei stocului si a costurilor se imbunatateste gradul de folosire a bugetului destinat productiei;

3. Cresterea vitezei de procesare a documentelor pentru produsele de complexitate medie care genereaza 300-400 de bonuri de consum de la 5 zile la 5 ore;

4. Reducerea cu 25% a timpului pentru inregistrarea si emiterea documentelor contabile generate din productie;

5. Reducerea de la 1-2 ore la 15 minute a timpului necesar obtinerii tuturor documentelor de livrare prin generarea automata a facturilor/avizelor de expeditie si utilizarea listelor de preturi cu posibilitatea gestionarii discount-urilor pentru fiecare client;

6. Cresterea cu 50% a controlului fluxurilor de numerar prin evidentierea in rapoarte a necesarului de disponibilitati pe perioade si scadente, planificarea necesarului de disponibilitati pe baza situatiei documentelor de incasare primite sau a situatiei facturilor emise dupa scadente;

7. Micsorarea timpului de introducere a datelor de la 3 zile la 1 zi prin generarea unor documente din alte documente existente in sistem si simplificarea fluxurilor de operare a documentelor;

8. Eliminarea timpului de distribuire si arhivare a documentelor prin integrarea cu Managementul Documentelor si al Fluxurilor de lucru;

9. Eliminarea timpului necesar pentru inregistrarea contarilor pe documente prin generarea automata a contarilor predefinite in momentul salvarii documentelor (ex: contarea automata a bonurilor de consum in momentul operarii iesirii de stoc pentru productie);

10. Eliminarea timpului utilizat pentru furnizarea de analize complexe (vanzari pe tipuri de produse, profitabilitate pe produs/client), care se obtin prin indicatorii specifici de raportare catre management.

"Componenta Managementul Productiei de la SIVECO Romania permite dezvoltarea unei planificari detaliate a productiei (echipamente, resurse umane) in concordanta cu achizitia planificata a materialelor, pentru obtinerea produselor finale la termenul solicitat. Se asigura astfel optimizarea intregului ciclu de productie al oricarei organizatii, din faza de primire a comenzii de la client, pana la livrarea produsului finit", a declarat Cristina Chirvasie, Manufacturing Solution Sales Manager in cadrul SIVECO Romania.

Bucuresti, 10.07.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *