Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Zi de top la Antena 1

Antena 1 are parte de un start în forţã în noul an. Cele mai multe dintre programele oferite ieri de Antena 1 s-au clasat pe primul loc în preferinţele telespectatorilor. Acces Direct, Observator 13, observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, dar şi filmul de prime time „Reglare de conturi” s-au impus ca lider de audienţã la nivelul mai multor categorii de public.

Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri la nivelul targetului 18-49 urban un rating mediu de 7.2% şi 20.6% cotã de piaţã, în vreme ce programul oferit atunci de Pro Tv atingea doar 5.8% puncte de rating şi 16.6% cotã de piaţã. Şi la nivelul targetului all urban, Acces Direct a fost cel mai urmãrit program, cu 8.9% puncte de rating şi 21% cotã de piaţã, Pro Tv înregistrând la nivelul aceluşi target 6.3% rating şi 14.9% cotã de piaţã. Peste 1,3 milioane de telespectatori din mediul urban au urmãrit ieri în minutul de aur, 17:59, Acces Direct, înregistrând 12.4% rating şi 29.3% cotã de piaţã.

Observator 13 şi Observator 16 au fost şi ele cele mai urmãrite programe din rândul publicului urban. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri 3.8% rating şi 13.5% cotã de piaţã pe segmentul all urban, locul doi fiind ocupat de programul oferit de Pro Tv care în acelaşi interval orar a înregistrat 3.5% rating şi 12.6% cotã de piaţã. Şi Observator 16 a fost prima opţiune a românilor din mediul urban, înregistrând 5.2% rating şi 16.1% cotã de piaţã, în vreme ce poziţia secundã a fost adjudecatã de Kanal D, cu 3.8% rating şi 11.8 cotã de piaţã.

Şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost opţiunea celor mai mulţi telespectatori din targetul comercial 18-49 urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban si Urban All
Perioada 8 ianuarie 2013

Bucuresti, 09.01.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.