Zenith anunta astazi o noua abordare in comunicarea media, sustinuta de relansarea identitatii de brand, a pozitionarii si a platformelor retelei.
Actiunea este coordonata de Vittorio Bonori, Global Brand President Zenith, si reprezinta cel mai important moment din dezvoltarea retelei, dupa lansarea pozitionarii ROI Agency, din anul 2002.
“Viziunea noastra este sa oferim clientilor nostri crestere in rezultatele de business, iar pentru aceasta este nevoie de un nou mod de lucru care sa armonizeze tehnologia si inovatia. Sunt convins ca noua viziune si identitate de brand Zenith construiesc o pozitionare distincta, centrata pe ROI, care ne diferentiaza de competitorii nostri.” – Vittorio Bonori, Global Brand President Zenith
Sub denumirea ROI+, noua abordare este destinata rezolvarii provocarilor de business ale clientilor prin intermediul unor modele avansate de comunicare. Abordarea le aduce acestora trei beneficii majore: strategii sustenabile pe termen lung, care genereaza un ROI mai ridicat; pune accent pe comunicarea personalizata, la scala, de-a lungul intregului proces decizional al consumatorului si imbunatateste eficienta prin tehnici de automatizare, precum machine learning-ul.
Noua mantra Zenith este: “Combinam date, tehnologie si specialisti pentru a explora noi oportunitați, pentru a gasi solutii provocarilor complexe și pentru a creste rezultatele de business ale clientilor”.
Logo-ul Zenith este reinterpretat sub forma unei structuri inspirationale, iar noua gama de culori, fonturi si imagini contureaza un ton distinct brand-ului Zenith la nivel global.
Prin programul global de rebranding, site-ul www.zenithmedia.com este revizuit complet si include o sectiune interactiva, denumita “Global Intelligence”, cu date si prognoze legate de investitiile in publicitate.
Procesul de rebranding a fost dezvoltat de noua echipa de conducere Zenith, in cooperare cu lideri din principalele piete, colaborand de asemenea cu o serie de parteneri in consultanta, digital si design.