Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ZEIO – in premiera in Virtual Bucharest din Second Life

Pe 22 mai, statele Uniunii Europene au marcat pentru prima oară Ziua Europeană Împotriva Obezităţii (ZEIO) susţinută în România şi de Centrul Medical Unirea. ZEIO este o iniţiativă ce reuneşte pacienţii şi comunitatea medicală cu obiectivul de a  conştientiza publicul cu privire la excesul ponderal şi la recunoaşterea obezităţii ca fiind o afecţiune cronică. Obiectivul iniţiativei este acela de a veni în sprijinul cetăţenilor europeni supraponderali şi obezi, de a-i ajuta să-şi schimbe stilul de viaţă, de a-şi controla greutatea şi a-şi îmbunătăţi calitatea vieţii.

Prezent cu o clinică virtuală încă din februarie în Bucureştiul din Second Life, Centrul Medical Unirea este iniţiatorul unui chestionar în Virtual Bucharest, realizat pe un eşantion de 100 de tineri prin care s-a urmărit sondarea stilului lor de lor viaţă în contextul pericolului pe care il reprezintă obezitatea. Sondajul, realizat timp de 10 zile, a relevat faptul că 59% din utilizatori sunt in parametrii normali ca si greutate, 28% considerand ca au doar cateva kg in plus si doar 5% mentionand greutatea peste cea normala. De asemenea, 46% dintre respondenti considera ca nu au nevoie sa tina dieta, in timp ce 32% tin dieta ocazional, pentru a slabi cateva kg. Cea mai raspandita metoda de dieta este alimentatia echilibrata – 66%, in timp ce dieta disociata este mentionata doar de 8% dintre utilizatori. 76% dintre respondenti fac sport minim 1-2 ori pe saptamana iar Ziua Europeana Impotriva Obezitatii este sustinuta de 61% dintre respondenti.

„A fost un experiment interesant pentru că s-au născut spontan o mulţime de discutii în jurul subiectului, utilizatorii împărtăşindu-şi obiceiurile alimentare şi metodele prin care îşi păstrează greutatea în limite normale, de la importanţa sportului în viaţa de zi cu zi sau alimentaţia bazată pe fructe şi legume până la modalităţi eficiente de dietă care nu afectează sănătatea”, a declarat Alexandru Popescu Director Comercial CMU.

Pe 22 mai, a avut loc o acţiune de protest împotriva excesului ponderal. Mai precis, utilizatorii au fost invitaţi să intre în rolul unei persoane obeze prin deformarea avatarului la dimensiuni maxime şi să testeze apoi reacţiile celor din jurul lor. 

„Utilizatorii români din Second Life ţin foarte mult la imaginea lor în spatiul virtual, de aceea nu mă aşteptam să fie atât de mulţi care să marşeze la ideea unui avatar obez. Second Life este un spaţiu în care putem simula sau, de ce nu, chiar inversa realitatea. A fost interesant de urmărit reacţia vizitatorilor în faţa atâtor avatare obeze precum şi observaţiile acestora cu privire la felul în care este tratat un obez în societate”, a adăugat Aura Tatu, creatoarea Virtual Bucharest

Despre Virtual Bucharest:
A fost lansat la sfarsitul anului 2008 ca o initiativa de promovare a Romaniei in comunitatea internationala si un vehicul inovativ de marketing 3D pentru companiile locale. La scurt timp de la lansare Bucurestiul Virtual a fost inclus pe lista celor mai bune locatii din Second Life, a intrat in reteaua SisterCitiesSL si a devenit locul de intalnire preferat al romanilor din Second Life. Campania de lansare realizata de Rogalski-Grigoriu a fost dublu premiata de Asociatia Internationala a Relatiilor Publice (IPRA) in anul 2009, la cele mai disputate categorii: „ePR and use of Internet” si „PR on a shoestring”. Branduri precum Coca-Cola, Kiss FM, Cronica Carcotasilor, GFK Romania, ING Bank, revista Cosmopolitan au desfasurat diverse activitati de marketing in Virtual Bucharest iar in acest moment BCR si Centrul Medical Unirea sunt prezente cu sedii virtuale si realizeaza campanii de promovare, sondaje, advergame-uri si alte actiuni interactive.

DESPRE CENTRUL MEDICAL UNIREA
Centrul Medical Unirea isi desfasoara activitatea in 11 policlinici multidisciplinare in Bucuresti, doua spitale si sapte policlinici proprii in tara (Constanta, Cluj, Ploiesti, Bacau). In plus, CMU colaboreaza cu peste 130 de clinici pertenere in tara. In anul 2009, CMU a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 72%, atingand o valoare de 69,5 milioane de lei, iar in ultimii doi ani a gestionat un buget de investitii de peste 20 de milioane de lei, cea mai mare investitie fiind maternitatea „Regina Maria”. In perioada urmatoare, CMU va deschide un spital greenfield de chirirugie cu 100 de paturi in zona de nord a Bucurestiului. De asemenea, CMU va extinde clinica Pasteur din Cluj, laboratorul din Ploiesti si  spitalul de chirurgie, si va introduce alte noi tehnologii medicale de varf. Mai multe detalii pe: www.cmu.ro

 Bucuresti, 27.05.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.