Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Webvertise ajuta internautii sa cumpere la un pret bun prin noul magazin online www.mediaconsum.ro

Site-ul www.mediaconsum.ro este incununarea eforturilor Webvertise si a fost lansat astazi. Care elemente fac site-ul diferit? Pata de culoare adusa de site-ul www.mediaconsum.ro in peisajul magazinelor online romanesti este data de facilitatea ajungerii la informatii de catre internauti. Daca pe site-uri similare trebuie sa filtrezi datele pentru a ajunge la informatii relevante, pe www.mediaconsum.ro navigarea este usurata prin intermediul meniului generos. Lista de producatori este de asemenea utila pentru navigare.

Care este magia site-ului? Un element fascinant al site-ului este gradul de interactivitate. Utilizatorii isi pot crea conturi pe site, si au acces la facilitati avansate. Oricine poate intra in legatura cu Mediaconsum prin Yahoo! Messenger. Mesageria instant isi face astfel simtita prezenta in modurile de interactiune cu detinatorii site-ului. Pagina de contact are doua adrese de email pentru contact, numere de telefon in trei retele distincte si exista si formular de contact. In fine, pentru toti clientii pentru care site-ul are un impact, se poate pastra legatura prin comunicare prin newsletter.

Cel mai important avantaj din perspectiva unui vizitator al site-ului www.mediaconsum.ro, comparativ cu situatia in care site-ul nu ar fi existat, este reducerea preturilor. Intr-un magazin online preturile sunt mult mai mici decat in magazinele tipice. Motivatia? Costul spatiului si al personalului care face vanzarile ridica pretul final al produselor. Clientii sunt astfel indemnati sa cumpere printr-un avantaj cat se poate de masurabil: pretul final.

Site-ul www.mediaconsum.ro poate fi navigat usor datorita structurii intuitive create de Webvertise in colaborare cu clientul. In acest sens, exista categoriile principale de produse: Retelistica, Periferice, Consumabile (Ink & toner), Medii de stocare, Software, Computere, Componente PC, Service & Depanare, Electronice, Baterii si Acumulatori, Birotica, Console Jocuri. In plus fata de acestea, exista si pagini de tipul Locatie sau Noutati, pagini care isi au rolul in structura site-ului.

Ionut PARVU lucreaza ca project manager in cadrul companiei de web design si optimizare pentru motoarele de cautare Webvertise. Pentru el, site-ul trebuie sa indemne vizitatorii sa cumpere produsul. "Scopul www.mediaconsum.ro este in cele din urma obtinerea de profit. Am incercat sa pastram o balanta intre o atmosfera placuta si una orientata spre rezultate. Pentru aceasta, exista pe site si elemente de relationare cu clientii, de genul mesageriei instant, sau tutoriale pentru Internet, exista insa si lucruri care te indeamna sa cumperi. De exemplu, cosul de cumparaturi de pe orice pagina a site-ului este prezentat in cuvinte care cheama la actiune – Adauga in cos. Si lista ar putea continua. Noi credem ca balanta aceasta intre relaxare si eficienta se va concretiza in clienti multumiti si vanzatori la fel de multumiti" a afirmat Ionut PARVU.

Cum isi poate da cineva seama ca site-ul este facut de o companie care pune mult pret pe optimizarea pentru motoarele de cautare pentru clientii sai? Toate paginile site-ului www.mediaconsum.ro au un link catre harta site-ului, ce permite navigarea rapida in tot site-ul. Harta site-ului este insa utila si pentru motoarele de cautare. Linkurile sunt construite optim din punct de vedere al unui motor de cautare cum e Google. S-a pus accent si pe cuvinte cheie, descrierea paginilor, iar titlurile sunt unice pentru fiecare pagina in parte.

Webvertise crede ca fiecare site este special. Prin Webvertise nu puteti avea un site ca si www.mediaconsum.ro. Veti avea insa site-ul dumneavoastra unic, pe baza dorintelor dumneavoastra, cerinte ce vor fi trecute prin filtrul designerilor si dezvoltatorilor web ai Webvertise. Iar Google va adora site-ul dumneavoastra, pentru ca Webvertise pune mare pret pe optimizarea pentru motoarele de cautare. Partea cea mai buna pentru optimizarea realizata de Webvertise este plata in functie de rezultate: clientii platesc optimizarea doar pe baza vizitelor pe site venite din partea motoarelor de cautare. Webvertise asteapta cu interes noi clienti.

Bucuresti, 03.10.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *