Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Voxline si Imedia creeaza un proiect de advergaming

dedicat pasionatilor de automobilism

Voxline, in colaborare cu Imedia Plus Grup, pune la dispozitia pasionatilor de masini jocul Autorally, care insereaza publicitate pentru portalul Automarket.ror. 

Autorally este un joc tip cursa de masini in care utilizatorul trebuie sa isi demonstreze maiestria la condus in diverse circuite de raliu. Scopul jocului este clasarea in topul jucatorilor cu un timp de parcurgere a curselor cat mai scurt.

Imedia Plus Group a implicat in acest proiect unul dintre site-urile sale premium, www.automarket.ro. Site-ul beneficiaza de reclama in cadrul jocului, care apare aleator pe parcursul cursei sub forma unor panouri publicitare amplasate in jurul circuitului, fara a deranja experienta jucatorului. Vizibilitatea reclamei este foarte buna intrucat face contrast cu peisajul in care se desfasoara cursa de raliu.

Jocul poate fi descarcat gratuit vizitand pagina dedicata proiectului de pe site-ul //www.automarket.ro/mobile/autorally/

“In conditiile in care tot mai multi dintre consumatori se arata deranjati de comunicarea agresiva existenta in media digitala, iar penetrarea telefoniei mobile in Romania a depasit pragul de 100%, mobile advergame reprezinta o solutie de a crea o relatie bazata pe simpatie si fun intre brand si consumator. Brandul se muta in buzunarul consumatorului, la indemana pentru un scurt intermezzo relaxant fie in timp ce acesta se deplaseaza in trafic, are de asteptat intr-un loc public sau vrea sa isi ia o scurta pauza”, este de parere Dan Virtopeanu, General Manager, Voxline.

“Autorally reprezinta un exemplu al unui nou canal de distributie din mixul de marketing. Un canal ce pune la „dispozitia” advertiserilor o populatie tanara, activa, formata in mare parte din trendsetteri”, anunta Alexandru Iosef, Managing Partner, iMedia.

Conceptul de mobile advergaming a aparut in 2001 si a inceput sa fie folosit la nivel mondial de tot mai multe branduri din diferite domenii: Coca Cola, Pepsi, BMW, Renault, Disney, DHL, Puma. Principalul avantaj al acestui concept este interactiunea brand- consumator intr-un mod neintruziv, precum si pastrarea contactului cu brandul pe un timp mai lung.

Lansarea Autorally a avut loc in cadrul Mobile Marketing Conference, cel mai important eveniment dedicat promovarii in mediul mobil din Romania.

Bucuresti, 13.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.